Maar laten we nu gewoon eerlijk zijn mbt de serie. Wat is er nog boeiend? Spoilers S5 aflv1:
Alleen Khaleesi nog imo, maar dat duurt zo lang met die doos. Tywin is kapot, meest interessante perso naast Tyrion van de Lannisters. Boeit me allemaal geen moer verder nu wat er in King's Landing gebeurt. Behalve Tyrell, maar alleen omdat ze geil is. Voorderest zie ik alleen nu nog maar overbodige gayscenes.
Die shit met Bran was altijd al tergend saai en dat is nu helemaal opgetyft. Scheelt weer.
Stannis en Carice en co. heeft me ook nooit geboeid. Dus elke x als ik hem zie denk ik alleen maar aan dat die de pa van Jason Statham is
Night's Watch is tof, Snow FTW. Vond z'n hele relatie met Igritte ook hard. Maja dies ook dood nu. Voorderest zie ik die gasten daar ook nog een aantal seizoenen wegfappen. Die 'epic' season 2 finale met de White Walkers ook amper meer wat van vernomen.
De Starks ballen me ook niet meer. Sansa is gaap. Rob en co. as you all know zijn ook al kapot. Beter komt er met Arya nog wat tofs.
Benieuwd wat Tyrion nog gaat doen, maar ziet r naar uit dat ie niet veel meer gaat uitvoeren, behalve wijn loeren en kotsen.
De rest van de characters? Boeien me al helemaal niet. Brienne? Loos verhaallijn nu. Gaap. De rest? Wie zijn dat ookalweer?