Na het pauzeren en hervatten van de download was hij zo klaar op de One. Snel 3x Crota gedaan. Geen Hunger, weer niet En nu rustig aan doen met de NF. Daarna raak ik het spel pas 19 mei weer aan. Tijd voor een brake.
Niet "in-game" gaan zitten. Duurt alleen maar langer. Lekker naar je download kijken zonder dat je wat opgestart hebt.
Ik ben ook niet ingame geweest. Puur en alleen op de dashboard. PSN servers zijn gewoon zwaar kut en iedereen Download tegelijk op PRIMETIME. Incl alle standby consoles.
XBOX masterrace. Overigens lees ik net (en mede dankzij @bulletproof010) dat er 2 nieuwe Social Spaces bij gaan komen. Eentje op de Reef. De ander op Mercurius. Vanwege het Trials of Osiris gebeuren. Ben wel benieuwd of dat weer zo'n tijdelijk event is.
Trials of osiris blijft, maar je komt er niet zomaar in. Tenminste niet volgens oudere leaks. Kan zijn dat Bungie het aangepast heeft.
Klopt. Je schijnt een Mote of Light te moeten inzetten om jezelf "in te kopen". De 3e Social Space op Mercurius is maar voor 3 man. Ben wel benieuwd. Hoop stiekem dat de VoG armor ook te upgraden is. Wat meer variatie in end-game armor. Hell yesssss
Ja of veel online potjes winnen. Daarnaast zou je er ook uitgeknikkerd worden na 3 losses en zul je weer opnieuw aan een ticket moeten komen. Is daar nog nieuwe informatie over?
Weinig. Mote of Light, 3 potjes verliezen is jezelf weer opnieuw inkopen... De rest komt komende weken wel Ben allang blij dat we nieuwe content krijgen. Legendaries upgraden is sowieso mooi meegenomen. Hoef ik ook geen afstand te doen van de Fatebringer. Overigens werkt Crota wel beter, als ik het zo kan zeggen Nu gaat hij inderdaad pas slaan zodra hij helemaal staat. Goeie fix. Nog niet meegemaakt dat hij halverwege z'n "staan" animatie je een lel geeft.
Lieve Activision en Bungie, Zouden jullie, please, een Hunger of Crota willen storten naar Waldini? Dan hoef ik onderstaande GIF ook niet meer te gebruiken. Bij voorbaat dank!
Gaan ze niet doen. @Ic3DFire moet er ook nog 1. Die mag alleen niet klagen, speelt "niet" meer. Even de kistjes openen en weg istie weer