1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Is t al zeker voor de film deze wk dan?
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja. Event word live gestreamd :)
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Echt? Nice. Flip 'm nu al.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hou die leuter nog ff in je broek :)

    Godver. Wil de Battle of Hoth doen in Battlefront :eek: Erge is... Na donderdag mag je nog even 8 maanden wachten.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb het nog even gechecked en ze hebben het toch idd over een teaser en dan de tweede trailer is attached aan Avengers als die in de bios komt.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Deze dude op NeoGAF beweert dat hij Battlefront op de Xbox One gespeeld heeft bij EA, hij zag de Xbox One console zelf ook. Als bewijs toonde hij dit:

    [​IMG]

    Hij zegt dat het geen onzin was over die in-engine trailer van vorig jaar, dat het er dus ingame echt zo uit zag:

    [​IMG]

    [​IMG]


    Framerate wil hij niets over zeggen, want dat kan verhoogd/verlaagd worden. Merendeel van NeoGAF lijkt de dude te geloven. Korreltje zout allemaal, maar zou wel gruwelijk zijn als het al maar een beetje in de buurt komt van die in-engine trailer. 3rd person camera zou default zijn.

    Dude heet Yohan12

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1020835&page=14
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Onzin.

    Scan met de kwaliteit van een aardappel. Gewoon iemand die aandacht zoekt. Een NDA heb je overigens zo gevonden.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar zeg je ook wat inderdaad. Vrijdag gaan we het zien wat ervan geworden is :)
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Een NDA scan met de kwaliteit van een 144p video. Het is TE recht gescand, geen kreukels in het formulier. En zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

    Je bent niet alleen dom ... je riskeert ook nog eens een dikke geld boete. Die gozer heeft wat dingen lopen "spoilen" nu. Als je logisch nadenkt gaan EA/DiCE dit gelijk uitzoeken om deze persoon op het matje te roepen. Je wil namelijk niet hebben dat iemand valse/juiste informatie gaat geven. Je bent echt ontzettend stom als je zoiets gaat riskeren.

    Bovendien is hetgeen wat hij zegt allemaal al "bekend". Dus neem het met een truckload aan zout. NeoGAF gelooft altijd heel snel dingen. Nu proberen ze dat hele XBOX-One gebeuren er weer onderuit te halen omdat ze niet geloven dat de One grafisch ook mooie dingen kan laten zien. SonyGAF gonna SonyGAF :+


    Morgen word dat Star Wars Celebration in Anaheim gestreamd toch? Can't-fucking-wait.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Was 3 jaar terug bij Celebration Europe (Duitsland) en dat was al epic, toen was er eigenlijk niets nieuws. Deze editie wordt echt retebazig dat kan niet anders! _O_
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh ik dacht dat het vrijdag de 17e was. Verder helemaal mee eens, allemaal vragen of het zeker weten geen PC met X1 controller was, dat nadat hij al had gezegd dat hij de console zelf zag staan waarop hij speelde. Dan ineens opmerkingen dat het wellicht gewoon een devkit was etc. Bizar hoe ze zo tegen een console kunnen zijn, zielig eigenlijk.

    Gewoon even graphics daargelaten, ik hoop gewoon dat deze game de echte fun in online gaming kan terugbrengen. Zelf was ik vrij snel uitgekeken op BF4 en CoD AW. Er moet gewoon iets anders komen. SW BF dus :)

    DICE houdt er echt van om fans te hypen
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2015
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    DiCE is verder altijd wel zo "open" geweest :) Siert hun wel.

    Voor de rest hecht ik echt weinig waarde aan heel die 900p vs 1080 onzin. Zodra games niet meer voor de vorige generatie gemaakt gaan worden kunnen ontwikkelaars zich echt 100% focussen op de One/PS4. Met elke game die voor old en next gen is moeten ontwikkelaars zich altijd inhouden helaas.

    Launch games zoals Killzone en Ryse zagen er fantastisch uit. Cross-gen games houden "elkaar" tegen.

    Een game als Destiny had VEEL groter kunnen zijn als het alleen op de One/PS4 uit gebracht zou zijn. Nu moeten ze rekening houden met de oudere hardware helaas. Ben heel benieuwd hoe ECHTE next-gen games eruit gaan zien :)

    Anyway ... kom maar op met Battlefront! Is al lang geleden dat ik een Battlefront gespeeld heb. Kan ik eindelijk weer met @Hybrid een "Battlefield" achtige game spelen! ...
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt erop dat DICE space battles teased hier?

    [​IMG]

    Hoe ziek gaat Battlefront wel niet worden als dit allemaal gerealiseerd gaat worden? Ben het met je eens over resoluties. Hoewel ik het wel echt jammer zou vinden als we weer met 720p te maken krijgen op X1. Whatever the case, please niet al teveel van die kut jaggies. ;)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik zie het gewoon als een random tweet?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Krijg een beetje een GTA 5 gevoel bij Kabuto zijn post. Niet jezelf teveel hypen anders speel je deze ook nooit uit. :+
     
    UpInSmoke0611 en Rampage vinden dit leuk.
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb gewoon zo genoten van de Battlefronts op Xbox dat ik echt hoop dat dit iets geweldigs gaat worden. Te lang geleden gewoon ook. Battlefront is all about online fun voor mij, dus uitspelen gaat idd niet gebeuren. ;)

    Nah was volgens mij wel gebaseerd op Battlefront,
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik denk niet dat we taferelen gaan zien dat als je in een TIE-Fighter / X-Wing of weet ik veel wat stapt ... je dan de "ruimte" in kan vliegen. Als dat wel zo is ... mijn god.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je bedoelt dat je in een level op de grond speelt en dan je TIE pakt en space in vliegt? Dat zou wel echt super vet zijn! Space battles komen er sowieso in (net als in Battlefront 2) maar wat jij zegt haha damn. Stel je voor, maps met control points op de grond én in space ships.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou gruwelijk zijn inderdaad. Denk zelf dat het meer is dat je vanuit een basis in space kan rondvliegen.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is niet ondenkbaar. En zoveel resources kost het ook niet.
    Je kan gewoon een capturepoint ofzo hoog in de lucht plaatsten. Dus de enige manier om hem te cappen is met een X wing. Dan is het hetzelfde als air superiority van BF4/3
    En ondertussen heb je gewoon vlaggen op de grond voor de rest.
     

Deel Deze Pagina