1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat klopt, denk zelfs dat twee keer een GTX 980 in SLI niet voldoende zal zijn om 4K Ultra te laten draaien met 60fps. (haalt misschien net 30fps onder ideale omstandigheden)
    Maar er bestaan ook nog andere resoluties naast 4K, die op de kleinere schermen ruim voldoende zullen zijn voor deze game. Is niet zo dat wanneer je voor 1080P kiest er opeens minder objecten aanwezig zijn of effecten wegvallen. Zal alleen allemaal net even wat minder strak op je scherm weergegeven worden...

    Eigenlijk moet Rockstar de specs van de setup die hun gebruiken vrijgeven, neem toch aan dat hun de game wel in volle glorie gespeeld hebben. Toch? :p
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Oh verrek, mijn post was niet helemaal afgemaakt :+. Ik heb zelf een 1440p monitor (2k) en die had er destijds al verrekte veel moeite mee om met 2x7970 OC kaarten BF4 bijvoorbeeld met een constante 60 FPS te laten draaien. Maar het is gewoon zo dat ik niet met 1080p wil spelen op een 27 inch monitor, dat ziet er zo anders uit als je 1440p gewend bent :+.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Please, don't let me be the guy that corrects you.. Ik vind het zo slecht staan gewoon :x

    Maar het zou denk ik wel een hele hele goede pc moeten zijn die dat constant wil laten draaien ja. Wat dat betreft ben ik gewoon blij met de consoles. Geen gemiep en gedoe. Je krijgt de game as it is en het is aan de devs om zoveel mogelijk te maken van de hardware die er beschikbaar is.
     
  4. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand zin om op de ps4 vanavond of morgen avond de heists te gaan doen? Voeg me toe: FarfaceNL
     
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    PS4 komt binnekort binnen en als ik 'm heb dan zeker! :)
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha echt he die stemmetjes, gelukkig ben ik dus niet de enige die zich enorme irriteert aan al die kids die dit spel spelen! Het zijn vaak rednecks (tokkies die we hier kennen) die 12 jarige en horen dit spel niet te spelen maar dat ligt niet alleen die kids maar voornamelijk aan die ouders die geen omkijken naar hun kinderen willen en hem dan maar achter de xbox zetten.

    Maar wel vervelend ja vooral met Heists, ik heb daar al een aantal keer een rage quite gehad. :+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Had dit een tijdje geleden opgenomen op X1. Gotta love de physics!

    [​IMG]
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Echt lange tijd niet gespeeld, maar heb nuproblemen na laatste patch. Baarden zien er opeens weird uit en hoor niemand praten tijdens een telefoongesprek, meer last van? PS4.
     
  9. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee, ik iig niet.
     
  10. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Net die Insurgent als personal vehicle gekocht en die bevalt echt perfect zeg. Niet stuk te krijgen en nog best snel ook! Enige nadeel is dat je alsnog heel snel door je raampje kan worden neergeschoten.
     
    markdragie vindt dit leuk.
  11. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Samen met de Kuruma mijn favoriete wagen. Je kan trouwens bukken he dan word je minder snel geraakt :)

     
  12. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja klopt! Maar alsnog wordt ik vanuit alle hoeken uit dat ding geschoten. :'-(
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tak, heeft dat ding niet kogelwerend glas, matig :+
     
  14. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik moet telkens de overeenkomst met gta online opnieuw accepteren, op de ps4 alsof hij niet opslaat dat ik online ben geweest.. hebben meer dit??
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, ik ook. Ook moet ik dan de instellingen weer terugzetten naar wat ik eerst had.
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Tsk koop dan ook de Armored Kuruma. Dat ding is een beest. :+
     
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb ik ook haha, maar zo'n insurgent spreekt toch meer tot m'n verbeelding. :+
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ha, ik zie dat een maat van me GTA V op Steam heeft gekocht, even kijken of ik het dan ook kan spelen via Family Sharing, eerst de 60 GB maar eens downloaden 8)

    Shit, werkte niet helaas :+
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2015
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Why de fuck krijg ik wanneer ik GTA V opstart (PS4) opeens een screen brightness adjust etc.. alsof ik het voor de eerste keer opstart..
    Story mode gelukkig nog waar ik was gebleven, echter online poppetje is weg. Gone. Kan ik die nog ergens terug halen?
    Volgens mij heb ik dit al eens eerder gehad, maar toen had ik nog niet online gespeeld.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Die instelling hoort daar ook bij, vervelend. Staat je poppetje nog wel op Social Club site van Rockstar?
     

Deel Deze Pagina