1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Casual met 850 uur. :D
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Sta nu op 9 Horns :+ Blijf erbij dat @Maddmonkey gelijk had. Zodra je zo'n ding hebt gebruik je zelden wat anders. Daarom zou ik graag een Hunger of Crota willen. Kan ik lekker tussen Exotics swappen. Want een goede vervangende RL met tracking krijg ik ook niet.

    Erge is nog wel dat gisteren in de 3x Crota die gedaan is er ook 3x een Hunger uit trekt :mad:
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Aach, stik met Destiny! Straks HoW nog even proberen, misschien valt er dan weer een horn. Tot die tijd beperk ik mijn Destiny playtime (het lukt aardig tot nu toe :+). Natuurlijk moet ook nog blijken of HoW wel een succes gaat worden!
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Haha ... je houd het inderdaad langer vol als ik had verwacht. Alhoewel je vorige week nog wel ff fijn 3x Atheon mee deed :+ Ook al zwoor je Destiny enkel op te starten voor de kistjes.

    @bulletproof010 heeft gisteren trouwens wel weer de Hard Raid mee gedaan. T'is een begin! Wel jammer dat gisteren de brug "gekaast" werd :mad: Was aan de overkant, Gatekeeper dood ... vallen ze aan de andere kant als bosjes neer. Klimt 1 van die randoms een toren op om de boel te despawnen. Toch vreemd dat merendeel van LFG alleen de "kaas" methode kent. Overigens is dat 30 seconde zwaard en Crota-mept-als-ie-staat echt een prima verbetering. Ging prima gisteren :)
     
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Snap nog steeds nie waarom ik dood ging van die annihilator totem.. Kut lfg randoms met hun gekaaas
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Waarschijnlijk omdat jij op het moment dat die Totems afgingen je er net niet op tijd van weg was ... :+ Fucking casual dat je bent.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat is meer omdat het totaal geen zin meer gevoel een beetje weg is. Jullie hadden nog iemand nodig, dus ik deed weer even mee :+. Destiny staat nog steeds op mijn "meh, nu even niet" lijstje, met een enkele uitzondering daargelaten.
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wat betekent LFG?
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Looking For Guardians.

    Een website voor matchmaking als je fireteam members mist of zoekt.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    www.destinylfg.net

    Mocht je in de situatie komen dat vrienden wat anders gaan doen omdat ze zich genaaid voelen omdat er geen Gjallarhorn dropt (@Ic3DFire) ... of er een game uitkomt genaamd Borderlands (@bulletproof010) ... of dat mensen er gewoon even geen zin in hebben kan je op bovenstaande website mensen "zoeken" die jou willen helpen of andersom. Handige website. Nightfalls met randoms doen is prima. Raids over het algemeen niet :+


    ... @AnubisNefer ... motherfucker :+ Ge-Ninja'd.
     
    Rienbu en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. Gebo

    Gebo Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    1
    @Rienbu Looking For Group.
    Ik ben benieuwd naar de nieuwe expansion, hoe wel ik niet echt zit te wachten op een horde mode, dan ga ik wel story mode, genoeg momenten als mijn ghost weer eens iets moet openen :+. Maar ik laat me verassen misschien is het wel geinig.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    @bulletproof010 is gewoon weer hooked let maar op @Rampage. Ik vond het wel weer lekker om met een paar man de raid op hard te doen. Vanavond nog maar een keer normal voor @Graveheart, of liever eigelijk gewoon hard mode, maar dat hangt eraf van hoeveel man daar zin in heeft. Ik wel in iedergeval! :D Ik zie jullie boyz vanavond!
     
    Rampage en bulletproof010 vinden dit leuk.
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik stond niet in de buurt van dat ding joh
    Kut casuals!
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ach ... als je net 1 seconde bij de Brug spawned en je hoort al 2 personen roepen : "I can fly across, everyone die when I'm at the other side" weet je al genoeg.

    @RVDV, mocht ik vanavond tijd hebben wil ik er best nog en Hard-Raid achteraan gooien :) Zal en moet een nieuwe Warlock Raid helm hebben.
     
  15. lemon8

    lemon8 OldSkool NL

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel juist alleen nog met LFG gasten. Laatst een groepje, US puber ging het zwaard doen, maar ging 3x dood door de swordbearer. Hoppa, en weer naar orbit. Gelukkig heb ik dat niet zo vaak en ging het gisteren uitstekend met een clubje americanen, crota normal in 24 minuten. Ik vind zelf het erg irritant als mensen die ammo glitch doen bij Crota, duurt veel te lang en kom op, koop gewoon heavy ammo synth's. ;)
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Xur verkoopt die troep nu iedere week. Echt cheap om nu die glitch nog te doen.
    Heb er ook een hekel aan.
     
  17. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    wat moet je anders met al die coinsssss
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Lekker glitchy vandaag in Destiny, ik was gewoon onzichtbaar voor zowel het team als de hive :D



     
    Graveheart, Ic3DFire en Rampage vinden dit leuk.
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    welke event timer gebruiken jullie sinds de update, destinypublicevents.com is nog niet echt accuraat
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hopsa, Horn 2 bij Ir Yut vandaan.
     

Deel Deze Pagina