Jezus de godschristus. Star Wars is mn fucking leven. Ik ben er mee opgegroeid. En ik zie dit. Ik zit gewoon met tranen in m'n ogen te loeren. Geen fucking grap. Jezus man, die nostalgie..god god de tering dit is insane. Dit is echt. In. Sane.
hahaha volgens mij heb jij nog meer emotie in jouw kleine teen dan heel XBW als het dingen betreft die jou aantrekken
Ik zie liever alleen een persoonlijkere villian ipv weer een maskerdude maja (iets zoals dit oid: ) Heer-lijke teaser. Inmiddels al 15x bekenen en counting.
32 jaar na ROTJ. 10 jaar na ROTS. Alweer even geleden dat m'n vrouw naar boven kwam om te zeggen dat Disney Star Wars had gekocht. Nog 8 maanden. Heerlijke teaser ... Als ze godverdomme maar niet al gelijk in deel 7 de gehele Original Trilogy cast uitroeien
http://www.vox.com/2015/4/16/8438743/batman-superman-dawn-of-justice-trailer Tell me..Do you bleed? You will. Daamn.
Nice, mooi gezien voordat hij offline getrokken wordt. Was dat nou de Batman stem op het einde? Klonk zo raar. Ziet er verder wel gaaf uit, crappy kwaliteit opname helaas.
Hmmm... Mjah. Leuk. Man of Steel werd ook gigantisch gehyped en die viel uiteindelijk (voor mij) tegen. Dit ziet er weer ontzettend "Snyder-ish" uit. Veel CGI en een over-de-top artwork. Wacht wel even tot maandag voor de 1080p versie. Batman klinkt overigens wel alsof hij al 30 jaar aan de zware shag zit.