Ja, dus hij is pas de 12de verkrijgbaar in de US (retaildisc en Store). 7 mei in Europa. Deze keer dus maar een keer uit de NL Store aanschaffen.. € vs $ koers is toch niet meer zo gunstig als voorheen.
Kan het nergens terugvinden 18gb project cars.... Wel klein idd. Meer auto's en meer tracks en een aantal laser scanned. Forza 5 was 31gb en daar zaten ze moeilijk te doen dat er niet meer auto's in konden.... Toen was wel alles laser scanned volgensmij. 7 Mei valt me mee! Dacht eind mei
Staat op de store pagina. https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/Project-CARS/b172c6aa-17f1-4adb-b07a-bdc8734cc25f
Okee, dit wordt 'm dus niet voor mij... Op de PS4 zakt de framerate zo naar de 30, op de One zelfs rond de 20.
Nee, het is duidelijk dat de ontwikkelaar gewoon lekker voor een vaste 30 FPS had moeten gaan, imo. Ze roepen al maanden lang ''60 FPS without compromise'' en dan dit....
Uiteindelijk is het dus aan de speler. Kun je leven met wat framedrops en al de visual fx, of laat je daarvan liever weg wat in ruil voor constante framerate. Ik ga het in het begin wel even aankijken. Is het echt te erg, dan kan ik altijd nog wat effects weglaten.
Ben ik het mee eens. Zo erg is 30fps nou ook weer niet in een racer. Het was in Forza Horizon 2 even wennen, maar daarna ging dat prima. Project CARS is nog wel volop in de maak toch? Wie weet hoeveel het nog verbeteren zal. Alle banen http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1030810 Come on Forza Motorsport, you're slacking
Game is allang Gold. Ze lopen wel de roepen dat dit een oude build is maar of dan op release er ineens 20fps bijkomt lol. Maar ja de echte grote drops zijn er met 44 man en veel regen. En ook SP. In de MP zat het wat beter zijn omdat de game dan geen AI hoeft te berekenen.