1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Sommige romances gaan pas verder als je weer wat quest doet
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is mooi, eindelijk eens iets anders dan een one night stand in games. _O_:+
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit volgens mij in het laatste gebied en poeh....dat is me toch mooi zeg. Het gebied:

    Arbor Wilds, quest: What pride had wrought.

    Laatste gebied? :)

    Na onlangs Witcher 2 gespeeld te hebben, Witcher 3 in video's gezien te hebben en dan vooral combat....poeh, ik heb niet echt veel fun in de sword combat van DAI dan. Het is echt niet het sterkste punt van DAI. Als ik nog voor een tweede playthrough ga, dan ga ik als archer of mage.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2015
  4. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Het is ook niet de bedoeling de combat van The Witcher te evenaren, het gaat om het tactische aspect van de gevechten. Misschien op een hoger niveau spelen?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoel vooral dat de fun in menig andere RPG (FF15 demo) groter is. Het fun gehalte is gewoon veel groter. Maar dit is hoe Dragon Age het doet. Ik denk gewoon dat de naar mijn mening geweldige combat in FF15 en zo te zien W3 ook het deels verpest heeft in DAI voor mij. Ik vond zelf de combat al niet super vanaf dag 1, verder heeft BioWare een boel goed gemaakt. Dat wel.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kijk door een game als deze anders wel uit naar Dragon's Dogma 2. Als de combat en de manier van spelen gelijk blijft, wat ik wel een beetje verwacht, dan zet ik die game gelijk op hard. Eén van de weinige uitzonderingen die ik maak, omdat het in het origineel, deel 1, gewoon echt loont om op hogere standen te spelen. Jammer genoeg kun je hier op alle standen over powered raken, en bij DD kan dat alleen als je energie steekt in de hogere standen. Hopelijk krijgen we eindelijk op de E3 meer nieuws, waar ik en andere hier al een jaar op wachten. DA I is zeker tof, maar mij te frustrerend voor nog een PT met een andere char. En fetch quests werken alleen in MMO's als World of Warcraft, waar het gewoon supersnel gaat.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Emerald Graves: Toffe zone, maar waarom moet ik bijna verplicht bijna altijd omlopen om ergens bij te komen? Elke zone heeft dat wel een beetje, zwaar irritant. Heb nu drie draken neer, en ga zo meteen nog een poging wagen voor draak 4 in de EG.
    Klere frost draak, maar hij doet niet zo heel veel damage. Daar staat tegenover dat die belachelijk veel armor heeft. 8)

    Verbaas me trouwens ook dat ik:
    Flemeth nog niet tegenkomen ben.
     
  8. JamuellAble

    JamuellAble New Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    9
    Deze wil ik gaan halen als ik klaar ben met Far Cry 4 en Sunset Overdrive :)

    Ik denk voor xbox one, mocht ik later voor de dlc willen gaan lijkt dat me een betere keus dan ps4
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Weer even verder gegaan maar ik ben nu al zat van al die fetch questen, zijn daar zo veel van of wordt het later wat gevarieerder 8)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Helaas vind ik dat juist een van de minder goede punten van DAI. Echt een shitload aan fetch quests en eigenlijk weinig echt memorabele side quests. Reviews deden me anders doen geloven. Nu beweren ze dat ook over The Witcher 3. Iemand had de game langer dan 10 uur gespeeld en amper een fetch quest gehad, eerst zien en dan geloven vanaf nu.
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb hem ook vorige week gekocht, maar ik vind dat eigenlijk wel reuze meevallen :+.
    Of heb ik dan teveel WoW gespeeld in mijn leven, dat het mij niet eens meer opvalt..
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    In The Hinterlands had en wilde ik echt alles doen, maar bij al die andere gebieden was ik er toen wel snel klaar mee. Ietsje minder side quests was niet heel erg ofzo:+
     
  13. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik kom maar niet in deze game. De Bethesda RPG's vind ik geweldig en heb ik stuk voor stuk meerdere malen uitgespeeld. DAI pakt me op de een of andere manier maar niet. De menu's zijn zo onoverzichtelijk, door de shitload aan items, het managen van meerdere characters en het grote aantal onbeduidende quests zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik vind dit heel jammer, op papier moet dit een perfecte game voor mij zijn.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2015
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Had het ook wel een beetje alhoewel ik de game wel heb uitgespeeld. Maar ik ben ook geen fan van de combat, vele en vele side missies, het managen van je companions (ik vind companions wel leuk, maar niet zoveel) en de wereld (geen echte open wereld). Ik vergeleek het ook teveel met een Bethesda RPG, omdat die juist mijn favoriete RPG games zijn. Dat is het juist helemaal niet. Dit is meer een verhalende RPG en niet een RPG waar je echt helemaal je eigen verhaal kan bedenken in een complete open wereld.

    Ik vond het best een leuke game hoor, maar na 1 keer uitspelen vond ik het wel weer best. Ben daardoor ook een beetje bang dat ik The Witcher 3 niks zal vinden. Het ziet er super uit en het lijkt echt weer een open wereld te zijn, maar toch speel je weer met 1 vast personage en maak je zijn verhaal mee. Bij een Fallout of Skyrim maakte je een eigen personage en kon je eigen helemaal verliezen in zo'n open wereld door een eigen verhaal te verzinnen. Die games hadden ook een verhaal, maar dat was niet super boeiend ofzo. Daar ging het ook niet echt om.

    Ik wacht gewoon echt op Fallout 4. Dat is mijn RPG game:cool:
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In Emprise aanbeland. Behoorlijke pittige zone, en ook geen leuke. Echt veel is heel moeilijk te bereiken. En ik las dat:
    Er maar liefst drie draken zijn daar. Heb ook gauw nieuwe daggers gekocht, want de oude werden te slecht. Werkt nu weer wat beter en denk er ook over na om Varric dezelfde daggers te geven. Gelukkig is er een fast travel point in dat fort, wat overigens een behoorlijke pittige missie was om te in te nemen.

    Al met al ben ik blij als ik de game heb uitgespeeld. Ik denk ook niet dat ik hem erg veel nog blijf spelen dan. Teveel dingen die ik nog moet doen, teveel dingen die hetzelfde zijn. Laat het aub snel Witcher tijd worden en beter dat die game het anders doet dan DA I. Leuke poging van BW, maar dat moet echt anders in een volgend deel. Hoop overigens niet dat Mass Effect 4 een open wereld of iets dergelijks word. Wanneer ik deze game heb uitgespeeld, denk ik dat ik de One sowieso wel even links laat liggen. DA I was gewoon too much voorlopig.
     
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja ik kan ook echt niet wachten op een nieuwe Fallout!! Misschien moet ik maar doorzetten en ook proberen iets verder in de game te komen. Ik vond het juist vaak geweldig om totaal van de main quest af te wijken en allerlei quests aan te grijpen. In DOI heb ik echter geen idee wat ik aan het doen ben. Het managen van je companions had ook wel simpeler gekund lijkt me. Jammer!
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik moet ook eerlijk zeggen hoor dat een wereld mij ook echt moet pakken wil ik alles in zo'n wereld willen doen. Dragon Age was best wel leuk, maar ik vond het nou ook weer niet super boeiend om eerlijk te zijn. Daarom heb ik ook best veel laten liggen en alleen de MQ gedaan.

    Bij bijvoorbeeld een Fallout game doe ik echt alles, omdat die wereld mij veel meer boeit en ik het super tof vind om in zo'n wereld rond te lopen. Zo had ik dat ook weer met de Mass Effect games. Die vond ik ook echt geweldig en heb ik alles gedaan.

    Zou zeggen even doorzetten of anders gewoon kappen. Je moet niet doorgaan met spelen als je het eigenlijk toch niks meer vind.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Main Quest is een van de beste in het RPG genre. Moeizaam begin, maar na een bepaalde gebeurtenis echt vet. Had hetzelfde met de wereld. Personages daarentegen zijn wel goed neergezet en de main Quest is al heel wat werk.
     
  19. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja in Fallout 3 en NV had ik dat dus ook, net als Oblivion en Skyrim. Ik ga deze week nog even doorzetten en hopen dat ik erin kom, lukt het niet jammer dan. Dan toch The Witcher 3 proberen! Ga jij die ook spelen?
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik wil hem wel een kans geven, maar niet voor 60 euro. Ik wacht wel tot ik hem voor 30 euro kan krijgen ofzo en dan kan ik altijd kijken of het wat is.

    Maar het liefst heb ik natuurlijk meteen Fallout 4, zodat ik daar weer vele uren in kan spenderen. Kan echt niet wachten om die wereld in te duiken en weer zoals Fallout 3 helemaal verliefd te worden. Helaas duurt dat nog even=(
     

Deel Deze Pagina