Ontwikkelaar: Hi-Rez Studios Uitgever: Hi-Rez Studios Genre: MOBA/F2P Platform(s): Xbox One Releasedatum: 2015
Al een release date toevallig? Hoor nu al bijna n jaar lang dat hij naar de Xbox one komt... Heb hem op PC gespeeld.
Dat gaat moeilijk want op Gamescom was die pas aangekondigd. Maar een Alpha is net geweest en de Beta staat nog steeds geplanned voor April. Dus ik hou het op een zomer release. ---- Dus. Blijkbaar heb ik een code als preview member. Nooit gezien in me inbox van Xbox. Eens even downloaden. Oh ja Beta in april is nog steeds de bedoeling van wat ik zo lees. Staat ook ene grote update geplanned een deze dagen.
ik ben deze game al ruim vier weken aan het spelen. Ik vind het echt een super toffe game. Heb veel titels nog ongespeeld liggen, maar speel constant deze titel. Heel verslavend en heel competitief
Game is nu in open beta. http://www.ign.com/prime/promo/smit... twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social
Ik dacht dat deze game F2P was, net zoals Neverwinter en League of Legends. Als ik hem nu opzoek zie ik dat hij $29.99 kost? En dat is dan voor alleen de beta?
dat klopt ja. Heb deze gisteren gekocht. Je krijgt dan toegang tot al de goden in de game. Dit kan je ook krijgen als je niet betaald, maar dan moet je ze voor ingame currency kopen. Dit kost enorm veel tijd. Heb al 80 uur in de game zitten, dus het plezier van die 30 euro haal ik er wel uit. Ik raad wel aan om eerst de game gewoon te spelen zonder die god pack. Als je het na flink wat spelen nog steeds leuk vind, dan is het de investering wel waard
Duidelijk, eerst even proberen dus. Waar kan ik dan die open beta downloaden? Op Xbox.com staat er 'Bundle only' als ik hem wil downloaden.