Al die discussie... Geniet gewoon van de game zoals het wordt gegeven. Alle extra's en bullshit zien we vanzelf.
Ik denk nog helemaal niks omdat het te vroeg is. Maar om nu ze al de schuld te geven dat ze planeten expres uit de game houden voor DLC gaat echt te ver. Je kan veel zeggen van DICE en EA maar de content van Premium in BF game is nooit uit de game gehouden. Is geen Activision.
Eens. Maar de simpele rekensom leert ons dat wel echt wel van deze game gaan genieten in welk vorm dan ook. Dice+StarWars = win for me.
10 maps in een Battlefield met Star Wars setting vind ik ook al goed genoeg, extra's of verbeteringen zijn dan mooi meegenomen.
Wacht het gewoon eventjes af en kijk hoe het loopt. ''Dan hadden ze alsnog meer effort kunnen steken in meer planeten ipv twee maps op dezelfde planet'' is ook zoiets onzinnigs, planeten hebben ook verschillende steden, looks en gebieden bijvoorbeeld. Kijk het aan en kom met kritiek als de game uit is. Kansloos gedoe.
De maps van Battlefield zijn ook allemaal op één planeet, echt schandalig ze hadden maar wat meer effort in meer planeten moeten steken!
Aha. Dat klinkt al beter. Waar had je dat gelezen van maps per planeet? Ik begon me al zorgen te maken.
Ja, soms is het vervelend als games geannuleerd worden. Zoals het bovenstaande filmpje. Ik keek ook uit naar Starcraft Ghost, helaas ook nooit uitgekomen.
Heel erg limited. Zijn er maar 5 van. 3 gingen er naar mensen in het publiek en 2 gingen via Twitter. Alleen US en Canada. Lame.
Instant buy. Filmpjes van JackFrags en LevelCapGaming bekeken. Hun impressies zeggen genoeg. 40 mensen online, meer dan genoeg. Geen Space-Battles? Ach, die komen vast in de DLC. Jakku als gratis DLC? Prima! Enige waar ik nog wel wat terughoudend over ben is de 60fps. Vind alles prima ... als de game er maar niet zo kaal uit gaat zien als Hardline.