1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Fuuu, lig ik rustig wat te exploren in Cathedral Ward (met Insight >15, niet meteen een aanrader) na het verslaan van het Blood-Starved Beast, kom ik ineens een nieuwe vijand tegen die me one-hit killed waarna ik in een gevangenis wakker wordt. Geen probleem, rustig daar wat exploren. Kom ik ineens 2 van de vijanden tegen maar gelukkig was ik deze keer voorbereid en mocht ik de win claimen! Wat verder stappen kom ik ineens bij een boss die ik gewoon absoluut geen schade kan aanrichten... Dan maar wat gegoogled en blijkbaar is dat een boss/level voor veel later in het spel :lol:.

    Nu buiten dat stuk kan ik niet zeggen dat ik Bloodborne echt moeilijk vind. Tuurlijk ga ik soms vaak dood, vooral als niet oplet. Sommige bosses hebben meerder pogingen nodig, maar tot nu toe zijn de pogingen op 1 hand te tellen (Vicar Amelia is m'n laatste boss). Ik had gedacht toen ik Bloodborne kocht dat het vele harder ging zijn, vooral omdat ik quasi geen ervaring had met DS (op 2u spelen na waarbij ik de gameplay van het schild niet goed vond aanvoelen).
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Bloodborne schijnt ook niet zo moeilijk te zijn als zijn voorgangers. Sterker nog, in tegenstelling tot elke claim van From lijkt elk deel iets gemakkelijker.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja difficulty is voor mij precies goed. Wil het echt niet moeilijker. Dan gaan er dingen vliegen
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Idd, prima zo!

    Edit: waar zit Erbrietras (?) btw?
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2015
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit al tijden vast bij Blood Starved Beast.... bell geeft ook geen hulp (komt gewoon niemand). Moet ook zeggen dat ik erg weinig game atm, wat niet zo handig is met BB.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb ik op de vorige pagina al uitgelegd
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je kan Alfred oproepen. Npc
     
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ha! 2x Ebrietas solo gedaan en dus 2de keer had ik haar al. Ben met lvl 86 wel te sterk. Die baas ervoor was ik ook lekker aan het hakken en was zo neer.

    Op naar de chalice dungeons en dan eindgevecht.
     
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Uitgespeeld. Topgame was het.

    Had een save op een usb gezet voor alle 3 de eindes. Balkje was vol gelopen en de save stond er op. Trek de usb eruit en ga een einde spelen (gelukkig true ending als eerste gedaan). Exit de game om de save weer op system te zetten en usb is leeg. Heb het nog met een andere save geprobeerd en die stond er echt op na ckecken. Niet gedaan met bloodborne save maar ps4 gaf echt aan dat de save een copy naar de usb had gemaakt. Bizar! Nu maar 1 einde dus gezien en 1 gold trophy en zit nu in ng+. Denk niet dat ik dat ga doen. Tijd voor andere games.

    Wachten op dlc maar.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    terecht! Beetje mijn ego krenken met je 2 runs voor ebrietas :'-( Ik had haar ook bijna de 2e keer. 1 klap verwijderd. Daarna... Ging het drama
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe kan ik dat doen? Spoilertag hem wel even :)
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Idd.. Heb 'm gevonden
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vlak na de trap die naar de baas leidt vind je een Note aan de rechter kant. Als je dan de reckoning bell luidt komt Alfred. Maar je moet wel eerst met Alfred hebben gesproken natuurlijk
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2015
  14. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het niet zozeer makkelijker is, maar dat je slimmer de gevechten aan gaat door ervaringen van de souls games. Wel lastig in te schatten voor mij, aangezien ik Dark souls 1 + 2 gespeelt heb.
    Twee weken terug de PS4 gekocht om deze game te kunnen spelen, ben echt niet teleurgesteld. Zo zonde dat ie niet op PC is voor hogere FPS, kortere laadtijden en AA, maar wat een top game verder.. Qua lvl design, boss design en combat vind ik het echt een topper. Feit dat je bij veel bosses bepaalde zwakke punten kan aanvallen voor crits vind ik een toffe mechanic. Wapen keuze is wel beetje tegenvallend, alleen is elk wapen wel vrij uniek qua moveset en design, vind ik eerlijk gezegd wel een verbetering tov souls. Ik vermaak me iig enorm!
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb geen Dark Souls gespeeld, maar denk ook niet dat het zozeer een makkelijke game is. Heb in mijn leven vrij veel gegamed, maar de laatste jaren nog vooral Fifa. Dit komt voornamelijk omdat weinig spellen me nog maar kunnen boeien. Ben misschien niet de beste gamer, maar slecht kan je het ook niet noemen. Bij Bloodborne ga ik echter verrekte vaak dood, maar het verschil tussen andere games is dat ik geen moeite heb om een bepaald stuk meerdere keren te spelen. Andere games roepen vooral frustratie op als dit een keer gebeurt, maar Bloodborne geeft juist voldoening als het dan wél lukt.

    Denk trouwens vooral doordat het komt omdat Bloodborne voornamelijk fouten afstraft ipv schier onmogelijke taken voorlegt. Op de een of andere manier begrijp ik waarom ik dood ben gegaan en weet ik wat ik eigenlijk anders had moeten doen. Alleen die 2 a 3 keer dat ik dood ben gegaan door bugs waren frustrerend (door de vloer vallen of vast komen te zitten). Anderzijds kan het ook komen omdat ik er op ingesteld ben dat het geen 'normale' game is.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ligt voornamelijk daaraan ja. Al heb ik soms wel het idee dat die gvd grafsteen of die ton daar wel expres ligt zodat ik niet goed kan dodgen
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Erbrietas bijna dood. 2 klappen na goddamnit
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Pfuuw. Na een tijdje weer Bloodborne aan geknald, area gecleared 95k op zak en met 1 ding in mijn achterhoofd: even lekler farmen en het enige wst je hoeft te doen is geen boss tegen het lijf lopen. Je raadt het al, ik loop een boss tegen het lijf. Toch die boss in 1x neer. Heerlijk.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oh, ik zeg ook niet dat het een slechte game is. In tegendeel. Maar het verkooppraatje dat BB weer moeilijker zou zijn...
     
  20. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Platinum ook binnen.
    Viel idd allemaal wel mee qua moeilijkheid, al hoewel je wel beter bent geworden natuurlijk. Maar heb geen extra uitdaging in zowel ng+ als ng++ ondervonden. In ng+ nog alle bazen gedaan, maar in ng++ had ik er geen zin meer in. Alleen de eerste 3 optionele nog gedaan,en denk dat ik in iets van 7-8uur voor nodig had. Chalice dungeons waren vervelender vooral die cursed.
     

Deel Deze Pagina