Super vette aflevering joh! Vond hem totaal NIET traag. Spoiler - Khaleese met d'r draak, epic beest! - Jon Snow als de nieuwe Commander, baasje. - Stannis blijft ook gewoon gaaf. - Arya! Jaqen! Dit wordt echt heerlijk. Had ik niet verwacht dat hij 't zou zijn. - En eigenlijk was Sansa ook gewoon boeiend. Oké Brienne is een beetje een zeur, maar wat moet ze anders nu? - Als laatste Jaime en Bronn, oooooh dit wordt heerlijk! Ik vind het prima hoor.
Toffe episode! Spoiler Jaqen, Drogon allemaal vet. Ik moest voor de aflevering nog aan Bronn denken en waar die ook alweer is, met zijn veel te blije kop toen in die gevangenis bij Tyrion haha. Wel heel vet, hoop wel dat het verhaal van Dany niet het hele seizoen over die Harpy's gaat en hoe ze moet leiden. Ik wil haar in het grote verhaal hebben. Hoewel het niet goed is als ze naar Westeros komt, want dan is het verhaal afgelopen met haar draakjes.
Spoiler Ben nog steeds benieuwd waar Sansa en Littlefinger naartoe gaan. Kan zo niet echt iets ontdekken in het Westen wat het kan zijn. En wat ze daar ook gaan doen. Alleen onderduiken voor Cersei? Dat lijkt me niet echt boeiend verder.
Spoiler In het westen heb je Casterly Rock, lijkt me niet. De Iron Islands (lijkt me ook niet...). Ik denk Highgarden. Het is duidelijk dat de Tyrells en Littefinger hebben samengewerkt om Joffrey te vermooden. Zie ook deze map: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb.../images/4/4d/Large_Westeros_Castles_Named.png