Raar. Ik heb hetzelfde en had volgens mij al gezegd ook moeite te hebben met blokken. Vooral bij scorpion en ermac.
Ik verdien het meeste met de living towers. 5 of 6 gevechten voor 5.000 koins als je genoeg punten verdiend en de optionele uitdagingen doet. Voor de brutalities moet je goed kijken naar de voorwaarden. Vaak moet je een bepaalde aanval X aantal keer hebben gedaan tijdens het gevecht, een bepaald percentage health over hebben, X aantal seconden geen schade krijgen. Daarnaast vaak bij de aanval een knop ingedrukt houden of paar keer naar voren drukken aan het einde van de aanval.
Volgens mij moet je de brutalities ook unlocken. Als je ze niet hebt unlockt doen ze het niet. Ik deed hele tijd die van Cassie met haar kick abuse, maar die werkte pas toen ik die had unlockt in de krypt. Vandaar dat ze zo duur zijn
ik geraak toch nooit aan 5000 gehad, 150 ...1 keer heb ik er duizend gehad..... maar meestal tussen 100 en 250 per match! maar op die manier mag je de hele dag spelen voor 1 kist in de krypt... idd de uitleg staat naast de brutality .... maar dat is tocht niet te doen in een gevecht
Daarom moet je het onthouden? Ik ken die van Cassie allemaal uit mn hoofd nu. En ik heb alles uit de krypt dat ik wil. Je moet gewoon met een guide gaan en je krijgt in de krypt ook koins. Ik heb alleen de outfits en kutie icons gepakt. En de goedkope brutalities (en die van mn main). De rest komt wel
Als ik 2-3 traditional towers doe heb ik meer dan 10k aan coins geloof ik? Heb iig niet het idee dat ik hele dagen moet spelen voor 1 kist in de krypt, integendeel. Wel een nadeel aan die krypt altijd vind ik de vele fillers, die concept art e.d. boeien me niet maar je wil toch alles vrijspelen.
Ik had laatst een guide gepost hier maar de helft van de locaties leek niet te kloppen, toen maar gestopt.
Ik heb het via jouw guide gedaan? Soms kan je je omdraaien en dan is de kist daar. Alleen ze hebben sommige items via de achterkant neergezet. Dan is het ipv 1,21 1,20 ofzo. Gewoon omdraaien dus en naar de koins kijken. Soms zijn er ook meerdere items in een locatie
Ik kan me even niet meer herinneren om welke outfit het ging, maar op een locatie aangegeven in de guide stond niet eens een tombe. Toen ik daarna ergens anders ging kijken voor een krypt item en die er ook niet lag ben ik er maar vanuit gegaan dat die guide niet goed was.
Soms spawnen ze op bepaalde tijden he. Staat erachter Die lag online is echt vreselijk. Ik word er echt gek van. Is de Xbox versie op dedicated servers?
In tegenstelling tot wat velen denken is P2P daadwerkelijk het beste voor vechtgames, dedicated servers zijn niet praktisch voor vechtgames doordat het alleen maar extra tijd zou toevoegen om de data over te brengen naar de tegenstander. De connectie moet eerst een omweg maken naar zo'n server en dan het signaal weer doorgeven naar de tegenstander. Dedicated servers zijn goed bij games waar de delay minder merkbaar is en makkelijker te maskeren is. Een voorbeeld is wanneer je in een FPS al achter een muur bent en je alsnog wordt geraakt. De reden is doordat ondanks wat JIJ op eht scherm ziet niet persé hetzelfde is als wat de tegenstander ziet. De tegenstander schiet zijn kogel af en raakt jou, deze informatie wordt daarna door verzonden naar de tegenstander die op zijn eigen scherm al achter de muur is. Ook in tegenstelling tot vechtgames is er sprake van meerdere spelers die met elkaar interactie hebben, de snelste manier om informatie over te brengen tussen twee spelers is een directe lijn, oftewel p2p. De enige instantie dat een server aan te pas komt binnen een vechtgame is voor matchmaking, opvragen van stats etc Zodra de verbinding is gemaakt met de tegenstander is het P2P MKX online is net zo slecht als KOF XIII op consoles(PC versie is goed)...misschien slechter zelfs, dit is zonde omdat de game gewoon erg leuk. Ik verwacht niet dat 1 of andere magische patch dit kan goed maken, en als er verandering komt dan zal het minimaal zijn.
Nou alsnog kan ik zo niet spelen. Wereld van verschil als je local doet. Blocken is altijd te laat man. Vooral bij Cassie als je distance wilt verkleinen kan je niet op tijd blokken. En al die special moves van characters doen zoveel dmg Ben denk ik bijna klaar met deze game online. Snap niet hoe servers slechter zijn dan dit hoor
Ben blij dat bij mij alles goed verloopt. Verder heb ik de krypt gewoon unlocked,... ben een casual gamer en geen zin/tijd om dingen te unlocken ed. Vind ze erg leuk en vele zijn ook erg makkelijk uit te voeren.
Yep, als in gekocht,... ik weet dat velen het zonde vinden,.. waar is de lol etc,.etc. Echter ik heb niet heel veel tijd om te gamen en vind knallen, vechten, racen het leukst en haal daar dan ook mijn lol uit. Kortom,.. yep gekocht.
Enige dat mij tegenhoud om de krypt ook gewoon te kopen is de prijs. Belachelijk duur voor gewoonweg vrij te spelen content. Dat wordt dus met een guide alle brutalities van Kung Jin opzoeken als eerste... Gister wat geoefend met Kung Jin en combo's van testyourmight.com. Ging lekker. Zit nu aan een max van 14 hits en 40% damage. Dat is me bij MK9 nooit gelukt Ook 3 potjes online gespeeld en als je in de rooms variant gewoonweg een groene connectie tegenstander pakt werkt het prima. Geen ranked geprobeerd, dus als dat je zonder kiezen random aan iemand koppelt kan ik me voorstellen dat het minder goede verbindingen geeft. Kreeg ook steeds challenges van mensen met gele of slechtere verbindingen. Die maar niet geaccepteerd dus... Gisteren ook mijn eerste "holy shit!" momentje. Deed zonder het te weten Kung zijn eerste brutality (met de pijl die door de borstkas vliegt) moest echt ff twee keer knipperen met mijn ogen, om daarna heel hard te lachen om de awesomeness
Ik raak toch wel geprikkeld door de game. Ziet er echt heel vet uit en is ook wel een stuk nostalgie dat naar boven komt. Lange tijd geen fighters gedaan though, dus weet niet hoelang ik het leuk zou vinden. Wat dat betreft vind ik full-price te riskant. Ik wacht wel mooi op een prijsdaling Dan kan ik als ik het leuk vind ook de DLC erbij nemen. Predator en Jason klinken wel leuk