Om hier even op terug te komen. Heel even dacht ik dat er "new subclass" stond haha. Zal awesome zijn. Maar ja zal wel bij Comet zitten. Weet verder niet wat ik van de Gjallarhorn info moet vinden. Kan alles zijn. Misschien wordt die wel generfed. Maar zal je net zien dat het niet veel uitmaakt.
Ik wil mijn mede guardians @Delphiki @Grave @LordObsidianBBT en nog een paar bedanken. De weg was lang. Bloed, zweet en bier heeft het gekost. Week in en uit naar mijn gezeur luisteren dat ik weer niet datgene kreeg wat ik sinds september meteen wilde... Maar vanavond... remember remember the 20th of April. He kut, dat rijmt niet. De Gjallarhornus Optimus Maximus... Eindelijk van mij... Dank je wel. Nu heb ik ALLE exotics. Eindelijk. ;-)
@Ic3DFire speelt niet. Dus klagen gaat niet op. Gewoon de Gorgon kistjes meepikken en Crota z'n Exotic Drops. Hij is nu alleen "Lost". Arme Iced... die gaat zich zo genaaid voelen als hij dat einde ziet van die serie
Netjes. Voor iedere character 1. Toch grappig dat je gisteren je 2e krijgt en vandaag je 3e. Kan je nu fijn elke Horn die je hierna krijgt dismantelen en @Ic3DFire taggen
Hmm ze upgraden Crota en VOG gear. Blijkbaar. Level 34 met VOG gear. Goed ding imo. Zorgt ervoor dat er wat variatie komt ook.
Nice, eindelijk kan je dan es wat andere armor weer aan. Ook al heb ik de meeste oude shit allang weg gedaan bij gebrek aan ruimte tot vorige week.
Ik ga er niet vanuit dat je je armor kunt upgraden. Ik hoop het in ieder geval niet, neem aan dat je gewoon VoG op level 34 moet doen voor level 34 gear.
En ajb niet je gear upgraden met Crota shards of energy. Doe maar met coins, daar heb ik er genoeg van.... Vog gear ook dubbel, behalve voor mijn Warlock. Ik wil gewoon Full ANUBIS gear. Kom maar op met de Trials of Anubis.
Mooi. Dus straks 3 verschillende setjes waarmee je rond kan lopen. Goede zaak. Zo maken ze VoG ook weer boeiend.
Wednesday, April 22, 11AM Pacific. Join Bungie and special community guest Gothalion on Twitch for a tour of the The Reef. Meet new characters who will send you back into action and learn how you'll upgrade your gear when the hunt for the House of Wolves begins! Follow up and stand by
Haha zie nu pas de topic titel van het Destiny topic op Neogaf. Hoe verzinnen mensen het haha. Destiny |OT20| HoW Comes, No Raid?