Update!
Transfers eerste seizoen
Halilovic (niet dé Halilovic van Barca maar z'n broertje!) gratis opgepikt, was een tip van een vriend van me. Prima speler, jong en talentvol. Kan denk ik best goed worden. Heeft in de beker wedstrijden al wat minuten en goals gemaakt in het eerste seizoen.
Meret gekocht omdat ik een jonge talentvolle keeper zocht. Had er één gevonden in Spanje, Van Bladeren van Ajax A1 of Meret. Is dus Meret geworden.
Humam Tariq was een held in FM 2014, dus heb ik 'm hier ook. Gelukkig maar want clubs als Juventus, PSG en Man United wilde hem ook.
Simaõ had ik opgepikt omdat hij transfervrij was aan het begin van het seizoen, bleek een ideale 12'de man.
Riedewald voor de breedte, niet veel gespeeld. Af-en toe.
Siegrist gehuurd als back-up keeper.
Dino Halilovic
Alex Meret
Humam Tariq
Transfers zomer
Andreas Pereira, een Braziliaanse Belg die ooit in de jeugd van PSV speelde. Werd weggehaald door Man United, en ik wist toen al dat het een groot talent was. Nu kon ik hem voor een kleine prijs kopen en heb ik dit meteen gedaan. Schitterde in de oefenwedstrijden al met mooie assists en prachtige vrije trappen.
Simon Moore, tweede GK van Cardiff wat gedegradeerd was naar de derde (!) divisie. Hem kocht ik dus met als doel dat hij mijn back-up zou zijn voor mijn eerste doelman. Later meer.
Hassan Zaïdi een regen, kwam via een scout in mijn berichten lijst terecht en alle topclubs hadden interesse in hem. Ik had het geld dus waarom niet. Bovendien zit ik niet breed in de rechtbacks.
Frederik Sorensen, een speler die ik transfervrij kon overnemen van Juventus na zijn uitleenbeurt. Kreeg positieve scouting rapports, en is nu al 7 miljoen waard! Vooralsnog moet hij wel wennen aan het team denk ik aangezien hij nog veel fouten maakt en vaak net aan een '6' heeft als rapportcijfer. Momenteel basisspeler.
Alberto Brignoli, kwam via mijn scout in mijn berichten lijst. Zag er qua stats aardig uit en transfervrij. Derde GK. Misschien dat ik hem later nog voor een mooi bedrag kan verkopen.
Danny Ings, een talentvolle spits! Contract liep af maar heb er toch nog voor betaald want veel clubs wilden hem. Mijn topscorer van vorig seizoenRussell verkocht, aangezien hij toch moeilijk deed en Danny Ings ervoor terug gehaald. Dat belooft veel, hoop ik.
Christian Atsu, ben altijd gecharmeerd van hem geweest in zijn tijd bij Vitesse. Gehuurd met optie tot koop van 4.5m. Omdat Thomas Ince terug ging naar zijn club heb ik Atsu als vervanger gehaald. Moet nog wennen.
Claudio Correa, 30k kostte hij. Hoop ik met wat winst te verkopen, gaat in de -21 spelen.
Nicola Leoli, tsja. Kwam ik opeens tegen als transfervrije keeper. En what the fuck. Hij is gewoon beter dan mijn huidige keepers! Zijn stats (zie hieronder) zien er echt goed uit en in mijn eerste wedstrijd heb ik met veel geluk 1-0 gewonnen dankzij 100 wereld reddingen van hem. Daarmee werd hij gelijk MoTM. Top transfer dus.
Omar Mascarell, zat al bij de club in het eerste seizoen op huurbasis via Real Madrid, en kon hem voor een prikkie overnemen toen ik hem tegen kwam op de transferlijst. Gelijk gedaan. Back-up voor Will Hughes.
Gabriel Torje. Mijn vleugelaanvaller Jamie Ward is een paar maanden geblesseerd en dus had ik een vervanger nodig nu Simaõ en Ince allebei weg zijn. Na lang zoeken deze speler gevonden, ik hoop dat het wat wordt. Prijs valt mee.
Andreas Pereira
Simon Moore
Frederik Sorensen
Alberto Brignoli
Danny Ings
Christian Atsu
Omar Mascarell
Gabriel Torje
Hassan Zaïdi
Nicola Leali
Laatst bewerkt: 22 feb 2015
Mallakai en RemcoM vinden dit leuk.