Niks is zo zonde als DLC gekocht hebben terwijl jij allang klaar bent met de game. Doe dat ook niet meer tenzij ik heel, heel zeker weet dat ik het binnen al die maanden nog steeds speel.
Game gepre-ordered! Net als ieder ander hier zo veel zin in!! Wel cool dat je een map krijgt bij de (standaard) premium edition. Weet iemand hoe groot die map is?
Inderdaad. Echt tof dat ze de standaard versie volproppen met stuff. Deden ze met Witcher 2 ook al Helemaal vergeten dat ik nog een preorder heb staan bij Bol.com sinds 01-01-2014 voor 47,99
Vergeten dat deze game al zo snel uitkomt. Die Premium Edition is zeker pre-order only? Ben normaal niet zo van het pre-orderen, maar moet ik nu maar even gaan doen dan.
Super boeiende video's zijn dat van GameSpot. Vooral op het laatst: "The Witcher 3 feels like a fantasy version of Red Dead Redemption" /kwijl
Ja dat soort dingen klinken echt fantastisch. Plus dat het ook echt aan Game of Thrones doet denken, shiiiiiit, what's not to like?
Heel klein stukje gekeken, want ik wil niet teveel meer zien nu, maar damn dat ziet er goed uit hoor. Hoe realistisch die bomen ook meebewegen in de wind, echt vet. En dan die 60fps en de muziek, maakt het af.
Jammer dat de game geen 60fps is op consoles... Wel een PC video posten in 60fps op een Xbox kanaal. Als de dev dan video's geeft aan MS en Sony. Doe dan footage van de console. Maar ja.
Ja daar ben ik het mee eens. Tenzij dit X1 beelden zijn en dat dat 60fps gewoon door Youtube komt, of kan dat niet? Het is sowieso misleidend en echt niet nodig, zeker niet wanneer de console versie er schijnbaar gewoon prima uit ziet.