1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk niet dat JW beter wordt dan de laatste trailer, daar is het te close voor release voor. Qua marketing zou ik eisen dat de trailer het beste zou laten zien nu. Als je de 3 trailers die released zijn vergelijkt is er in ieder geval wel duidelijk verbetering. Maar Star Wars ziet er voor een TRAILER toch echt beter uit.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Star Wars en Jurassic Park/World kan en MAG je gewoon niet vergelijken haha :+ Stel je eens voor als er belabberde effecten en CGI in de trailer van Star Wars zitten? De fan base van Star Wars is velen malen groter. Als je slechte CGI wil zien raad ik mensen aan om deel 2 nog maar is terug te kijken. Die CGI is lelijk verouderd :mad:

    Ach, het is idd een mening. Vind de CGI er prima uit zien in de trailer. Op NeoGAF zie je ondertussen wel dat er tussen alle CGI toch wel een stuk "practical" effects verborgen zitten.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mooi trouwens dat ze in Amerika een week langer moeten wachten op The Avengers dan hier :D.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Beter dan de eerste? :)
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Lost River gezien, de film van Ryan Gosling. Deed me qua sfeer heel erg denken aan Blue Velvet, klein dorpje met freaks en de moedeloosheid van het bestaan, vond m geweldig!

     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik wil ja zeggen. Al vond ik de eerste ook echt super.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt allemaal erg goed dan. Marvel is wel echt goed bezig lately zeg. Vond zelf Captain America: The Winter Soldier ook zeer nice. Avengers 2 klinkt als een bios waardige film.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind hem niet eens in de buurt komen van de eerste. Laat staan in de buurt van GOTG of Winter Soldier. Viel tegen, maar niet slecht. Veel actie maar alles was zo chaotisch aan elkaar verbonden. 7/10
     
    Matrix vindt dit leuk.
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gisteren de Hobbit 3 gekeken (blu-ray) en vond hem eigenlijk beter dan de eerste keer. Ik denk dat het 48fps op enorm beeld voor het neppe gevoel zorgde. Nu zag het er stukken natuurlijker uit op mijn TV thuis. En sommige dingen waar ik me aan stoorde, of die ik té overdreven/nep vond, vond ik nu wel goed te doen.

    Meer mensen die hem meer dan eens gezien hebben?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kon de tweede keer niet verder kijken dan de LOTR Battle Royale scene

    In de bios was het nog net draaglijk genoeg om niet weg te lopen maar thuis op de bank kom ik niet verder dan het eerste kwartier voordat mijn ogen beginnen te bloeden en ik spontaan begin te kotsen
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Avengers : Age of Ultron

    Wat. Een. Spektakel.

    Heerlijke film met de nodige dosis humor. Misschien een tikkeltje TE voor sommige. Echter had ik gedurende de film wel het idee dat er bepaalde plot-elementen uit geknipt zijn om de vaart erin te houden. Desalniettemin een prima afsluiting van Phase 2.

    1 van de hoogtepunten is toch wel het gevecht tussen de Hulk en Iron Man (in Hulkbuster armor). De one-liners en de manier waarop dit in beeld gebracht word is werkelijk orgasme waardig voor de echte comicbook liefhebbers. James Spader zet Ultron prima neer als het kind met veel-te-veel kennis. "Do not compare me as one of Starks!" ... waarop hij vervolgens de arm van een Vibranium handelaar afhakt was toch echt even een WTF momentje. Het enige minpuntje is toch wel de romance tussen Romanoff en Banner. Dat voelde TE geforceerd aan. Zeker als je kijkt dat Romanoff in de film Captain America : The Winter Soldier constant aan het flirten was met Steve Rogers. Maargoed, als het eind gevecht er eenmaal op zit (waarin genoeg gebeurd) en je geintroduceerd word als kijker met de "New Avengers" besef je je pas dat je nog 3(!) jaar moet wachten op het vervolg. Al met al zijn War-Machine, Scarlett Witch, Vision en Falcon capabel genoeg om de leden op te vangen die zijn gestopt. Of dat echter het "gat" op gaat vullen wat Iron-Man, Thor en Hawkeye achterlaat is nog maar de vraag. De chemie tussen laatstgenoemde was echt dik in orde. Ach, over drie-fucking-jaar weten we het

    8,5/10
     
    Maddmonkey, Alexknl en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit weekend naar Avengers. Ik heb The Avengers (2012) nog niet gezien :+ Is dit wel aan te raden of is het een totaal andere film?
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Gewoon ff kijken van te voren. Sowieso toffe film man.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice.

     
    Servantes en Taab vinden dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan. Eindelijk weer iets van Depp om naar uit te kijken zo te zien.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Furious 8: 14 april 2017

    YEEHEEESS
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Klinkt goed, even op mijn watchlist zetten.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Haha wat. Wild speed? Fucking Japan..
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Daar proberen ze het publiek te beschermen tegen die meuk door het de meest kansloze namen te geven, goed initiatief :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Japan, beschermen, meuk? Dat gaat niet samen! :+
     

Deel Deze Pagina