Het is een nieuwe IP. Dus dat kan al niet. Mij vallen de E3's nooit tegen eigenlijk. Ieder jaar een toffe tijd.
Ik vind de E3 altijd topvermaak, ook als de games me tegenvallen. Microsoft zal Battletoads wel officieel aankondigen, want volgens mij is dat nog niet gebeurd.
Bethesda moet gewoon eindelijk Fallout 4 aankondigen en showen en.....ach...whatever de rest toont, ik vind alles best Groot artikel en footage van wat Alan Wake 2 had kunnen zijn: http://www.polygon.com/features/2015/4/20/8450329/alan-wake-2-prototype-video-interview
Damn prototype uit 2010. Wel tof dat ze zo open zijn en vertellen wat er gebeurd is. Zie zeker in de toekomst een deel 2 nog komen. Dit is wel een goede comment van Spencer. ""In our industry, for better or worse, we sometimes have a tendency to let the success of a game immediately dictate the next project, but Remedy is a studio that follows their own passion." Zie je toch snel. Goede eerste game en moet er gelijk een deel 2 komen. Remedy is zo dev die dat niet doet.
Als Fallout 4 er eenmaal is dan speel ik echt 1 of 2 jaar (of misschien nog wel langer) geen andere games meer Gaat weer dezelfde verslaving worden als met Fallout 3 ben ik bang. Echt hoeveel uur ik in Fallout 3 heb gestoken Hoop zo dat we iets te zien krijgen op de E3.
Het zou mij gigantisch verbazen als er geen F4 wordt aangekondigd. Alles wijst erop, want welke andere mogelijke game is groot/relevant genoeg om er speciaal met een E3 pers conferentie voor te komen? Over Alan Wake 2.....ik ben zelf blij dat Remedy juist met een nieuwe IP komt en nog even wacht met Alan Wake 2.
Damn. "Elder Scrolls Online's PS4 & Xbox One client exceeds the 50GB Blu-ray disc size; ~15GB day one patch required" http://www.videogamer.com/xboxone/t...l_unlimited_console_beta_begins_tomorrow.html
Was het echt zo'n gekke vraag dan? Beide zijn immens grote games, alleen TESO is een MMO. Ik weet weinig/tot niets van MMO, dus waarom precies is deze zoveel groter dan? TESO zonder patch is dus al 50 GB. Is de game qua content gewoon zoveel uitgebreider dan een W3? Tja, niemand kan dat natuurlijk al weten. Dat voorbeeld van W3 en Child of Light slaat natuurlijk weer nergens op.