[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    NRS weet toch dat MK goed verkoopt ondanks of de online belabberd is, om geld te investeren in een compleet nieuwe netcode is dan schijnbaar onnodig. Killer Instinct heeft als eerste 2.5D(3d modellen op een 2D speelveld) vechtgame laten zien dat het mogelijk is.

    Online zal uiteindelijk wel verbeteren...maar weinig. Heb nog nooit meegemaakt dat een vechtgame online opeens geweldig verbetert door 1 of andere patch.
     
  2. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Waarschijnlijk makkelijker dan ik nu denk, maar hoe vul ik mijn gamertag in bij de XBone sectie?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Had ik al gedaan voor jou :)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Haha, ik denk dat ik wel klaar ben met de online van MKX. Het is gewoon belachelijk slecht. Als iemand plezier kan halen uit continu bukken en uppercut/projectile spam, be my guest, maar aan mij is het niet besteed. Ik zeg het nogmaals, het is een wanvertoning van NRS dat na 3 games de netcode nog steeds zo tergend slecht is.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ja! Ik had een aantal pagina's al eerder gevraagd of anderen een betere manier hadden:oops:
    Heb het in de openingspost toegevoegd.

    Erger je aan de online netcode of voornamelijk de spelers online?
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2015
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Niet gelezen, heb het spel nog niet, wacht nog even af dat het wat goedkoper is :+
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Netcode zal voor mij geen kut uitmaken denk ik :+ ik heb al genoeg moeite om van medium AI te winnen.. Story wel uitgespeeld, maar soepel ging het niet altijd
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik wordt te oud om fighting games online te spelen...wordt me toch een partij afgemaakt. Nog geen één potje gewonnen. Misschien ligt het toch aan MK want in SF win ik wel.
     
  11. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wacht nog wel even om online te gaan...ik speel de hele tijd de towers om kions te scoren....eerst wil ik de krypt uitkuisen....om alle fatality's en brutality's te hebben, daarna laat ik me wel afslachten online :)

    @Susuke je bent nooit te oud...ik vind die MK ook wel moeilijk, mijn probleem is dat ik nooit blok, ik ben niet snel genoeg om vanuit blok een counter aanval te plaatsen, ik speel op een kleine combo gevolgd door een special moves, op medium speel ik de klassiek tower wel met verschillende in 1 keer uit, tis natuurlijk te zien hoe the big boss (zonder namen te noemen) met zijn vuur omgaat
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Online ga ik 71/41. (95% met Cassie) Als je een goede verbinding hebt met iemand is het spel echt nice. Special moves vliegen je om de oren dus beter leer je om te blokken
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nog een tip. Projectielen ontwijken Door te bukken zonder blok.
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Beiden, ik weet niet of de netcode ervoor zorgt dat mensen op een dergelijke manier gaan spelen, maar het zuigt voor mij al het plezier uit het spel. 99% van de tijd ben je op zoek naar mensen met een goede connection, dus het had net zo goed MKX:Menu edition kunnen heten (90% van de rooms is gray, red bar en dat is onspeelbaar, alle green bars zitten meestal al in versus). Als je dan eindelijk een game hebt, grote kans dat je tegen een button masher zit, en gezien uppercuts een belachelijke damage van 15-17% hebben is het natuurlijk niet al te moeilijk om de tactiek aan te meten van --> duck, specials (je kunt toch niks punishen met deze aars netcode) en wanneer je wilt in jumpen geef je ze een uppercut. Why the fuck bother with combo's? Het spel is zo verschrikkelijk in dat je een combo feilloos offline uit kunt voeren en niks daarvan kunt meenemen naar de online. Het voelt bij de online van MKX echt alsof ik meer tegen de netcode en mijn controller vecht dan tegen de oppositie.

    Neem nou zo'n kansloos figuur die Takeda speelt. Je hebt die speer special, wat tevens een reset is, deze kan ook easy peasy (geen back,forward input, wat echt bugged is in dit spel ofzo) in de lucht worden uitgevoerd. Dus je neemt max range aan en spammed je shit volop, om de zoveel tijd gooi je er een ex teleport tegenaan gevolgd door een uppercut, want deze kut move creëert net genoeg ruimte om ervoor te zorgen dat een uppercut punish whiffed, maar waardoor jij wel weer een uppercut eet. 10/10. Fuck this online, misschien dat het voor PS4 beter is, maar de XBO is een ramp.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2015
    UpInSmoke0611 en LocKuM vinden dit leuk.
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Snap wat je bedoeld, in MKX en MK over het algemeen zijn specials koning, of ze veilig of onveilig zijn maakt niets uit. Het zijn vaak fullscreen specials met zowel overhead en low kwaliteiten of gewoon retesnel. Als je zoiets juist blokt maakt het inderdaad weinig uit want de punish is al moeilijk en ALS je de punish hebt dan drop je de eigenlijke combo, dus diegene wordt er niet door afgestraft en zal het dus ook niet leren.

    Takeda zit vol met fullscreen overheads die hij ook op elk moment can cancellen naar die low kunai(projectiel dat hij gooit), die shit is ook super sterk online. Heb je overigens al eens geprobeerd in training om een paar van zijn strings en specials te onderbreken of te punishen, dus het zoeken wat de makkelijkste manier is om die shit dus af te straffen. Zelfs ondanks dat het online bijna niet te doen is?

    Ik speel voornamelijk player matches tegen andere vrienden want online zit inderdaad vol met mensen die heel veel spul "misbruiken" en zelfs rage quiten wanneer ze verliezen, en inderdaad deze game online is een echt ander beest dan offline. MKX trekt ook een bepaald type speler aan, het type speler dat ook graag CoD games speelt en haat berichten stuurt haha.(stereotyperen!) Spelen met bekend clubje vrienden, of mensen van XBW kan de ervaring velen malen leuker maken dan spelen tegen random mensen.

    Je kan niet door alle projectielen neutral crouch doen, Ermac en Kano zijn twee voorbeelden. Normaal gesproken wanneer een projectiel een "mid" is kan je die niet bukken hoewel dat schijnbaar niet altijd het geval is in MKX...
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Kano alleen in Cybernatic variant. Belangrijk is niet te blokken. Als je blokt kun je Door mid worden geraakt.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En laat ik nou net Cassie als favoriete hebben die het moet hebben van haar combos :mad:
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Cassie heeft veel voordeel doordat ze lage startup heeft. Mijn aanvallen komen er altijd te laat uit tegen een button mashende Cassie
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik zal wel een andere game spelen ofzo, maar deze netcode is de beste van NRS tot nu toe. Niet dat dit heel veel zegt, maar toch.
    Zou het misschien kunnen dat die regionlock op de PS4 helpt? Tenslotte speel ik alleen maar tegen EU mensen nu.

    Mijn ''grote probleem'' in dit spel is dat ik maar geen main kan kiezen.
    Ik kan een beetje overweg met Shinnok, D'Vorah, Kung Jin, Cassie, Kenshi... Maar geen van allen beheers ik al echt goed en ik kan nog wel 10 karakters en/of variations noemen die ik tof vind...
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat probleem heb ik ook :+ ik wil ze allemaal spelen! Sommige varianten kunnen een voorheen saai of kutpoppetje ook echt veel leuker maken.
     

Deel Deze Pagina