Beiden, ik weet niet of de netcode ervoor zorgt dat mensen op een dergelijke manier gaan spelen, maar het zuigt voor mij al het plezier uit het spel. 99% van de tijd ben je op zoek naar mensen met een goede connection, dus het had net zo goed MKX:Menu edition kunnen heten (90% van de rooms is gray, red bar en dat is onspeelbaar, alle green bars zitten meestal al in versus). Als je dan eindelijk een game hebt, grote kans dat je tegen een button masher zit, en gezien uppercuts een belachelijke damage van 15-17% hebben is het natuurlijk niet al te moeilijk om de tactiek aan te meten van --> duck, specials (je kunt toch niks punishen met deze aars netcode) en wanneer je wilt in jumpen geef je ze een uppercut. Why the fuck bother with combo's? Het spel is zo verschrikkelijk in dat je een combo feilloos offline uit kunt voeren en niks daarvan kunt meenemen naar de online. Het voelt bij de online van MKX echt alsof ik meer tegen de netcode en mijn controller vecht dan tegen de oppositie.
Neem nou zo'n kansloos figuur die Takeda speelt. Je hebt die speer special, wat tevens een reset is, deze kan ook easy peasy (geen back,forward input, wat echt bugged is in dit spel ofzo) in de lucht worden uitgevoerd. Dus je neemt max range aan en spammed je shit volop, om de zoveel tijd gooi je er een ex teleport tegenaan gevolgd door een uppercut, want deze kut move creëert net genoeg ruimte om ervoor te zorgen dat een uppercut punish whiffed, maar waardoor jij wel weer een uppercut eet. 10/10. Fuck this online, misschien dat het voor PS4 beter is, maar de XBO is een ramp.
Laatst bewerkt: 24 apr 2015
UpInSmoke0611 en LocKuM vinden dit leuk.