Ik heb nadat je wegging nog een rondje gedaan...helaas echt net dirty...2.03.719 Bocht 6 en 7 weer...
qua controleren,is een replay het fijnst.. Maar in principe geldig ja. welke tijd?? Sportief vd tegenstanders als die weten waar ze aan toe zijn.
Nou ik heb me tijd niet verbeterd maar heb een offline competitie gereden met R899 ferrari uit 19 nog wat en kwam onder de 2 minuten...vandaar dat ik het vroeg
Shitttt nee....dat wordt dus even knallen nog Oh wacht....misschien heb ik hem via screenshot gedaan of via tablet...ga ff zoeken
Ik heb de foto inmiddels gevonden: Ik wou hem vanochtend posten, maar kwam in tijdnood, dus vandaar dat het wat aan de late kant is, mijn excuses daarvoor
Dus je had hem wél verbeterd Beetje onhandig (qua evt controleren) dat je meteen daarna met een Ferrari die tijd uit de boeken reed, mja niets aan te doen. Ga vanavond m'n mouwen nog effe opstropen. Schijnbaar gaat deze auto ook lekker met tcs aan!
Ga er vanavond ook nog even aan zitten....heb je ghost gevolgd en je liet het op bepaalde punten liggen waar je weg gleed...daar heb ik op gewonnen....bocht 6 en 7 gingen goed dit keer Denk dat 2.03.0 het maximaal haalbare is...
Stijn, zou je in de OP de regels willen neerzetten voor de Rivals Challenge? Dan is het voor iedereen denk ik duidelijk van wat bindend is voor je uitslag