Yep zit er in. Niet super mooi ofzo maar alsje hard genoeg de muur in gaat breekt er vanzelf een wiel af.
Ahh ok, nou is dat ook niet zo'n ramp hoor. Maar als ik met 240Km per uur tegen een muur aan knal en er zit niet eens een kras op de lak dan vind ik dat persoonlijk wel afbreuk doen aan het realisme.
Voor degene die graag online racen maar geen zin hebben in gebeuk in bocht 1, we gaan met Xboxworld voor de zomer al een competitie houden waarin er op een serieuzere manier geracet kan worden. Check dit topic voor wat info over de auto en tracks!
Supergaaf Flavour!! Ik ben benieuwd hoeveel mensen er online mee kunnen rijden straks concreet. Dat aantal is geloof ik niet altijd hetzelfde toch in P:C. Weet iemand of dat trackafhankelijk is, of auto-afhankelijk (of allebei)?Is
32 op pc en slechts 16 op console helaas, maar als er meer inschrijvingen zijn dan dat dan gaan we met 2 poules en promotie/degradatie werken per race (is al over nagedacht).
De crash op 25.35 gaat ook niet helemaal lekker.. Vind het schademodel prima. Als serieuze speler zijn het toch voornamelijk kleine tikjes die je uit deelt. Toch maar even een pre-order zetten en hopen op een ps4 competitie
Gelijk ff de T3PA PRO Pedal set aanschaffen. En uiteraard de TH8A shifter + natuurlijk de stuurtjes die je kan verwisselen. Waar ga je ze bestellen? Ga denk ik ook deze set aanschaffen.
Ik vraag me af waar je de Pro pedalen kan kopen? Zoek me rot maar is overal 100 euro meer dan zou moeten.
Ik denk dat ik voor de normale t3pa ga. De pro zal later wel geleverd worden. Deze kan je namelijk al wel overal krijgen.
Ziet er allemaal zo smooth uit. Helmet cam is echt nice zo wat ik heb gezien van al die filmpjes. Gepre-ordered bij de MM voor 49 eu.
Echt heel gaaf die helmet cam Indd.. Dat is wel mijn favo. 49 euro ja? Damn, dan cancel ik mijn order en preorder hem daar ook. Scheelt weer €10.