Lijkt me eerder dat de matchmaking van MKX niet goed functioneert.
In deze game is het onmogelijk om te hitconfirmen vanuit 1 aanval. Hiermee bedoel ik dat je visueel checked of de 1e aanval raakt of niet and gebaseerd op dat..je dan de special of volgende aanval uit de string doet. Het is daarentegen mogelijk om te hitconfirmen met een string, vooral de langzamere strings. Als mensen dit nog niet doen, probeer het want hiermee bespaar je onnodige onveilige special aanvallen uit strings. Online kan het wel moeilijk zijn moet ikz eggen, in training is het een eitje. AI Options>Block Mode>Random Attack. Doe een string en kijk naar de eerste aanval of die raakt of niet, gebaseerd op dat doe je de rest van je string of cancel in een special aanval.
Voorbeeldje: Cassie heeft b12. Check de eerste aanval op die raakt of niet, en doe dan haar bd+2 special. Op block doe je niets en ben je veilig. Je kan nog een stap verder gaan en dit is moeilijk, Cassie heeft een extensie in haar string met 4: b124. Als je hebt laten zien dat de b12 string ophoudt willen mensen knoppen drukken, als je doorgaat en de 4 doet, worden ze geraakt
Maar ik breng het op omdat iedereen gewoon een string in een special doet ongeacht of het raakt of niet. Sommige characters hebben specias die veilig zijn dus dan maakt het niet uit.
Klik om te vergroten...