[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. JamuellAble

    JamuellAble New Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb eigenlijk nooit problemen met dvr..
     
  2. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Iemand online @XO?

    Overigens, check zeker keer TEST YOUR MIGHT, allemaal karakter forums incl. basics.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben online maar speel ps4. Wil ook graag KOTH spelen met forum mensen.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die brutalities zijn echt gaaf gedaan.

    [​IMG]
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Zucht, een uur lang in lobby's zitten wachten en één game kunnen spelen wat een lagfest was tegen scorpion teleport en uppercut spam (holy fuck, leer gewoon minimaal één van je strings). Is de game al dood online ofzo?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tuurlijk niet.

    Die towers doen is wel leuk. Elk poppetje heeft zijn eigen einde. Ook een goede manier om even met een poppetje te oefenen.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Lijkt me eerder dat de matchmaking van MKX niet goed functioneert.

    In deze game is het onmogelijk om te hitconfirmen vanuit 1 aanval. Hiermee bedoel ik dat je visueel checked of de 1e aanval raakt of niet and gebaseerd op dat..je dan de special of volgende aanval uit de string doet. Het is daarentegen mogelijk om te hitconfirmen met een string, vooral de langzamere strings. Als mensen dit nog niet doen, probeer het want hiermee bespaar je onnodige onveilige special aanvallen uit strings. Online kan het wel moeilijk zijn moet ikz eggen, in training is het een eitje. AI Options>Block Mode>Random Attack. Doe een string en kijk naar de eerste aanval of die raakt of niet, gebaseerd op dat doe je de rest van je string of cancel in een special aanval.

    Voorbeeldje: Cassie heeft b12. Check de eerste aanval op die raakt of niet, en doe dan haar bd+2 special. Op block doe je niets en ben je veilig. Je kan nog een stap verder gaan en dit is moeilijk, Cassie heeft een extensie in haar string met 4: b124. Als je hebt laten zien dat de b12 string ophoudt willen mensen knoppen drukken, als je doorgaat en de 4 doet, worden ze geraakt :D

    Maar ik breng het op omdat iedereen gewoon een string in een special doet ongeacht of het raakt of niet. Sommige characters hebben specias die veilig zijn dus dan maakt het niet uit.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Breng meer Cassie shit up. Team Cassie
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Voeg mij ff toe Syke,lang geleden :p
    Elvindv79 psn
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    http://testyourmight.com/

    Deze site is voor ALLES MKX, voor elke character. Dus ga forum in en dan Cassie sub-forum of welk character dan ook.
    Sommig combos die er staan vermeld zijn misschien te moeiiljk en dan kan je wat damage laten vallen voor een wat makkelijkere versie.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zeker! Lijkt me leuk om een keer MK te spelen. Kabal is niet speelbaar. Met wie speel je nu?
     
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Kenshi (demon) uiteindelijk geworden.
    Poep er wel op dat Kabal er niet in zit maarja wrs als dlc misschien.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben wel benieuwd naar die dlc characters. Is daar al een release date voor eigenlijk?
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
     
    LocKuM en Maddmonkey vinden dit leuk.
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zojuist lang geprobeerd een combo te leren,, maar lukt niet echt.

    Met Scorpion,. kun je heel makkelijk 2,1,4,teleport,2,1,4, doen... 7 hits 23%. Wilde nu 2,1,4,teleport,2,1,minion grab,...etc. doen. Zo zie ik het althans overal terug, maar krijg die minion grab niet voor elkaar. Als ik hem doe dan lijkt het te laat,.. omdat het popetje alweer op staat. Als ik hem te vroeg doe, dan lukt de eerste klap na de teleport niet.

    Iemand een goede tip??
     
  16. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat zou eigenlijk gewoon moeten kunnen, bij MK is het wel belangrijk dat je je combo's 'dialed'; oftewel je moet je input al invoeren tijden de 2,1. Even een andere tip, ga naar je controller preset en zet alles op 'off' (negative edge, input shortcuts).
    Edit: Ik heb hem zelf even gedaan. Als je de enemy te vroeg juggled dan zal de minion missen, je moet hem relatief laag bij de grond hebben en 2,1 xx minion

    Ik heb net even zitten oefenen met Shinnok, zijn necromancer variation is zeker mijn ding. Easy 1 bar 34% midscreen en 37% corner.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
  18. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Quan Chi... holy shit wat een zoning
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Netjes. Net weer even begonnen met 'trainen',... lukt me nog niet stomme combo. Wel een paar goede alternatieven gevonden voor 29%.

    Moet gewoon een paar goede combo's hebben vanuit verschillende situaties en dan op naar een tweede karakter. Twijfel nog echt over welke.


    Andere vraag,.. net even met Sub-Zero gespeeld, maar kreeg het niet voor elkaar om zijn ijs-standbeeld te gooien,... kan dat überhaupt nog wel??
     

Deel Deze Pagina