Nou als ik dit spel haal dan koop ik hem ook alleen voor zombies hoor Hoeveel uur ik wel niet heb gestoken in zombies in Black Ops 1 en Black Ops 2
"*Beta will be available only for the following platforms: Playstation 4, Xbox One and PC" Dus de game komt maybe alsnog op last-gen?
CoD: Black Ops 3 komt 6 november uit en krijgt multiplayer-bèta Call of Duty: Black Ops 3 komt op 6 november uit en krijgt een multiplayer-bèta. Zowel Bart Smit als GameSpot lekten de datum en de multiplayer-bèta via een reclameposter. Iedereen die de Call of Duty: Black Ops 3 pre-ordert, krijgt toegang tot de bèta. Deze staat voor pc, PlayStation 4 en Xbox One gepland, niet voor last-gen consoles. De laatste Call of Duty die een speelbare bèta had was World at War in 2008. Dat de game in november uitkomt, is eigenlijk geen verrassing. 6 November valt echter op een vrijdag en normaal gesproken komt een nieuwe Call of Duty altijd op dinsdag uit. Activision zelf heeft nog niets laten weten over de releasedatum, maar dat krijgen we hoogstwaarschijnlijk aankomende zondag te horen, wanneer Activision de game onthult via de officiële website, welke overigens nog niet live is.