[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Shit, Tom z'n Sub-Zero verloor :mad:
    Morgen top 8


    Jazeker, je moet natuurlijk eerst de ijs kloon hebben neergezet, daarna moet je ook dichtbij genoeg staan om het te gooien. Je gooit de ijs kloon door df1 te doen.

    XB1: kwart cirkel naar voren + X
    PS4: lwart cirkel naar voren + vierkantje
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2015
    Bidle vindt dit leuk.
  2. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Gelukkig was het tussen Tom en Chef, Filipino's kano knife spam was cheap.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb de match niet gezien, zag net de allerlaatse match. Zal zo even kijken :D
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Thundercrash, nog bedankt voor die tip over controller preset spul. Gaat een stuk beter nu :)
     
    ThunderCrasH vindt dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. Zelfde move alleen driehoekje of vierkantje (1 of 2 XD) geloof ik. Alleen wel de juiste variation hebben dan he
     
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    No prob, snap ook niet waarom negative edge standaard ingeschakeld staat. Input shortcuts is preferentie, minder kans op verkeerde specials maar het is wel strikter.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ging vooral om die eerste. Niet dat ik nu dikke combos maak, maar kom in ieder geval wel bewust wat verder

    Edit: Ik kom in de Krypt maar niet verder. Ik ben nu bij dat stukje met die levers voor Kotal Kahn's zwaard, maar ik kan maar 1 van de vier naar beneden halen. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2015
  8. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Een stukje voor die levers staat er op de muur een code geschreven, ik meen 4132. Op de levers staan spinnen afgebeeld die gelijk staan aan 1-4.

    Zit de after hours stream te kijken van NWM, Tom Brady's sub is wel echt dik om naar te kijken, zieke setups met die ice clone steeds. Dadelijk even proberen om de Justin Wong matches terug te vinden, ik hoorde iets van een double flawless brutality lol.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2015
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat weet ik, maar ik kon echt alleen lever 3 naar beneden halen. De rest kreeg ik geen buttonprompt bij.
     
  10. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Come on XBW boys, minder towers, meer KOTH lobbies haha.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb nu met alle poppetjes klassik tower gedaan :p ik ben lekker spul aan het verzamelen haha.

    Ik ging op zoek of die levers een bug zijn en helaas wel.. Schijnt sinds een update gebugged te zijn. Lekker dan
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52

    NWM7 Top 8 MKX
     
    Servantes vindt dit leuk.
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Quan Chi.... Je moet echt waar 3x achter elkaar juist blokken voordat je aan zet bent. Denk dat mensen veel in training moeten zitten om de juiste opties te vinden tegen die mixups8)
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2015
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoe open je die Twitch l I nu vanuit Tapatalk?
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Nja, Quan Chi heeft zijn setup nodig maar als hij die in de inderdaad krijgt dan.. well, you're fucked.

    Al die Kung Jin's aan de andere kant..
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kung Jin vs Cassie _O_ geweldige pot
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja man "easy". Die b1,2 timing lukt me de helft van de keren geeneens. En als ik na b1,2 die flip move doe en dan moet rennen en weer b12 kan ik hem nooit opvangen :mad:. Ik moet maar eens flink oefenen. Ik oefen nu die b12 flip en die b12 nutcracker moves los, maar ik moet ze connecten dus.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Raiden combos zijn mij wel aardig gelukt. Alleen online... Pfff
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Dit zijn minimaal de combos die nodig zijn om Cassie "goed" te kunnen spelen, helaas is Cassie 1 van de characters die Run absoluut nodig heeft in alle combos, zowel in het midden van de stage of in de hoek.
    Je moet de b12 vroeg inzetten na de run, maakt het opvangen makkelijker. Een andere manier die ikzelf veel prettiger vind is deze:
    b12 xx db2(flip), run, 1, b12 xx bd3(nutcracker) De Run kan al behoorlijk vroeg worden ingezet na de flip.

    De 1 na de run is sneller en makkelijker te timen, de b12 daarna is ook dan makkelijker te timen.
    Een andere tip, wanneer je b12 doet moet je erna terug naar NEUTRAAL gaan dus niet back houden ingedrukt, hierdoor komt namelijk de bd2 er niet uit.
    Input is dan b12(loslaten naar neutraal even) xx bd3. Dit is met alle strings in deze game wanneer je een special aanval uit zo'n string wilt doen, je kan niet de eerste richting van de special alvast inhouden.

    Ander voorbeeld is Sub-Zero zijn b12 xx bf4, je kan niet back ingedrukt blijven houden tijdens de string en daarna forward+4 doen, je moet de volledige special input helemaal invoeren in een vloeiende beweging.

    Je moet echt combos hebben in MKX, zelfs al doen ze niet de meeste schade, als de tegenstander ziet dat je niet z'n onveilige shit kan afstraffen blijven ze het maar doen.

    Combos in MKX zijn relatief makkelijk vergeleken met andere vechtgames, de toevoeging van de Run heeft de speler meer opties gegeven, daarentegen is de moeilijkheidsgraad ook een beetje omhoog geschroefd. Als je veel run gebruikt wordt het werkelijk waar 2e natuur.

    Een kleine waarschuwing, Run combos online zijn erg moeilijk. Waar ik in training ze zonder enige moeite raak, online mis ik bijna 50%... De timing is compleet anders en je moet alles echt heel vroeg inzetten. Cassie haar combos zijn sowieso intensief in het run gebruik, zelfs de "makkelijke".
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2015
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja oefenen toch. Thanks.iig
     

Deel Deze Pagina