[XOne] Borderlands: The Pre-Sequel

Discussie in 'Games' gestart door gekske, 25 apr 2014.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me wel eens leuk maar eigenlijk heb ik niet zo zin in nog een "grind game"
    Ben ik bang dat die weer blijft liggen etc.

2. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Het is een totaal andere grind dan destiny als je dat bedoelt.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet ik. Maar toch. Heb het gevoel dat je de meeste plezier uit de game haalt als je er wat tijd in steekt.
    Maar met alles wat er straks uitkomt. Ben ik bang dat die gewoon weer blijft liggen.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Deze game(s) is/zijn inderdaad erg goed te spelen zonder te grinden; gewoon wat sidequests meenemen en no problems.

Zijn wel grootse games; erg veel te doen....in tegenstelling tot Destiny.:+

Bordelands 2 op Platinum gehaald; moet alleen nog de Tiny Tina DLC, rest staat al op 100%.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom juist. Straks komt House of Wolves en dan zal deze game weer aan de kant gaan.
    Vind het dan een beetje zonde. Zeker omdat het een game is waar je veel uur in kan steken.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben level 7 in the pre-sequel en level 6 bij deel 2.

Heb de game bij release gehaald, maar toch speel ik weer Destiny.

Zonde.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Beide games heb ik niet veel gespeeld, Destiny alweer weg, Pre sequel ook. Borderlands I was voor mij echt een goede game, waarbij je tenminste nog veel shit solo kon halen. Ik vond vooral de balans in de difficulty ver zoek in Borderlands II. In pre sequel is dat wel beter, maar niet gek veel beter. Borderlands I had de juiste verhoudingen. Ik zie mij zelf niet snel weer deze titels oppakken, want ook op internet lees ik wel dingen dat men nu wel eens flinke veranderingen in het concept wil van de franchise. De Wereld van Borderlands I vond ik eerlijk gezegd net zo leuk als in Borderlands II, misschien nog wel leuker. Ik hoop voor Borderlands III dan ook dat de wereld een mix is van eerdere delen, en dat we zowel qua gameplay als online meer dingen zelf kunnen kiezen en beslissen. En minder irritante DLC, want de enige die ik echt tof vond was er een met een zombie insteek, waar je in het begin turrets moest repareren om een dorpje vrij te spelen. DLC van Borderlands I was dat. Als laatste dus de DLC verbeteren in Borderlands III en ik ben al dik tevreden. Misschien nog wat major tweaks aan de graphics, want wat zou ik graag Borderlands III spelen in de stijl van de allereerste Borderlands I trailer. Ik moet zeggen dat ik het best zonde vond dat ze die stijl niet hebben aangehouden. Neem een voorbeeld aan Rage en doe het zo zou ik zeggen. _O_

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Een standaard tldr yellowtje

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Paar alinea's zouden ook niet misstaan :+

Deel Deze Pagina