Gaara tegengekomen op ladder!
Bekende spelers waar ik tegen heb gespeeld zijn:
Ekop 1-0
Sjow 1-0
Faramir 0-1
Kolento 0-1
Justsaiyen 1-0
Gaara 1-0
Best leuk dat je bekende namen tegen je krijgt.
Edit:
En eindelijk legend! Zo vaak close geweest dit season maar steeds vieze druids tegengekomen op het laatst die wins kado krijgen van RNGsus. Heb zo'n hekel aan druid om die reden. Druid wint altijd door wildgrowth, innervate, emperor en combo. Niks kan je er tegen doen als warrior.
Vond dit season het 10x moeilijk om legend te halen als normaal. Te veel coinflip aggro games waarbij het gewoon op draws aankomt en ik erger me te gauw aan dat soort shit. Ben al een aantal keren flink getanked in ranks daardoor.
Heb de laatste 2 games gespeeld met Demon Zoo omdat het druids hard counterd.
Best een simpel deck, key in dit deck is je void terror, poweroverwhelmings, voidcallers en nerubian eggs optijd plannen. Impgang boss draagt je in de early game omdat het bijna altijd board pressence gegarandeerd. In lategame beat je bijna alles. Kolento haalde Rank 1 met een soortgelijk deck en Savjz top 5 oid. Een van de sterkste deck atm imo. Mijn versie runt 1 shadowflame als antwoord op Patron decks, andere Zoo decks etc. Je hebt 2x abusive seargent en 2x power overwhelming dus tot zover werkt het pretty good. Met niet 100% sure over het spelen van 2 void terrors though. Ik mis de extra doomguard voor meer reach om games te finishen. Heb ook een paar goede matchups ermee verloren omdat ik een voidterror, voidterror, defender for argus hand kreeg. Tegen late game decks wil je iedere turn pressure opbouwen en dan zijn dit soort handen erg slecht.
Laatst bewerkt: 25 apr 2015