Wat een lastig baantje , zijn er nog mensen die willen oefenen vanavond? Ik ben in ieder geval online om wat rondjes te rijden
Soms had ik inderdaad een ping van 35 of 40 en dan wist ik dat het foute boel was en download vna 3 mB
BRIEVING: Heat 1 t/m 3: 13 rondes per heat (incl. inlap heat 1 en 2) Pitstops: nee Schade: uit Botsingen: aan Heat 1 en 2; rollende start, hele Circuit 100 km/hr, vanaf bocht 5 (2e bocht na het afsnijd stuk, terug naar 60 km/hr), bij uitkomen doordraaier (caroussel) t/m start/finish lijn mag polesitter startmoment bepalen. Grt A.
Dit waren drie heel spannende heats, met gevechten tot de finish. Ik ga morgen van de replays genieten.
Mooi om 2 keer van pole position te vertrekken. 1e race kon ik me prima verdedigen maar tijdens de tweede race had ik weinig controle over mijn auto, toen kon ik vooraan gewoon niet meekomen. Derde race door wat geluk al snel op de tweede plaats gekomen. Tijdje achter Divimus gereden en verpeste het toen ik hem probeerde in te halen waardoor ik naar plaats 7 terugviel. Paar rondes over gedaan om weer aan te sluiten. Kon door het gevecht tussen Denvan en Divimus weer aansluiten. Toen ik Divimis inhaalde tikte hij ongelukkig tegen mijn achterkant aan waardoor ik de bocht niet meer kon halen. Daardoop liep Denvan te ver uit en eindigde het schip op op plaats 5. Waren leuke races! Veel actie en inhaalmanoeuvres. Kijk uit naar volgende week.
Nu baal ik nog meer van mijn fout In de eerste race waren er volgens mij ook genoeg leuke gevechten. Reed redelijk constant vooraan maar zag steeds iemand anders in mijn spiegels verschijnen. Ben al benieuwd naar volgende week. Gisteren nog even wat rondjes gereden en het is volgens mij weer best een lastig circuit om in te halen. Alleen de bocht na het (+-) rechte eind kan je behoorlijk afsnijden, voor de rest zijn het toch een hoop krappe bochtjes.
Het leuke is dat wij allemaal foutjes hebben gemaakt en dat drie verschillende winnaars eigenlijk het leukste is, geeft aan dat het close is. Dat snapte ik al toen ik de scherpe tijden op de Rivals leaderboard van de top 6 zag op deze baan. (Niet slecht voor dit autootje, 6 man XBWR ruim in de top 1000 op de leaderboard Rivals op dit circuit) Maar eigenlijk doet die tijd er niet toe omdat een foutje al gelijk positieverlies is op deze korte banen. Nogmaals erg leuke race-avond gehad. Uitslagen respectievelijk heat 1, heat 2 en heat 3.
2 van de 3 races mee gedaan de tweede race starte ik op plek 10 en had tijdens de start generation en Pointy al gelijk te pakken. Hierna heb ik 12 rondes vooral alleen gereden kwam net wat pace te kort om aan te sluiten wel een pr neergezet deze race Eigenlijk foutloos gereden geen crashes of iets. Race 3 mocht ik van plek 3 starten, na een slechte start kwam ik wel erg goed bocht 1 door waardoor ik bij bocht 2 eventjes een paar seconden van plek 2 mocht genieten helaas werd mijn achterkant weg getikt en kwam ik in het gras terecht. Kon nog 1a2 rondjes mee komen en hierna was het weer een vrij eenzame race. Heel even kwam ik nog dicht bij Asjemenou maar die verdween snel weer in de horizon. Wel leuk om te merken dat ik steeds iets beter wordt rij nu ook zonder een assist aan te hebben dit maakt het wel een extra uitdaging. Hopelijk volgende week wat meer puntjes sprokkelen. En wanneer wordt Beltoon zijn AM licentie ingetrokken
Uitslagen heat 1, 2 & 3 met punten Road America West en de tussenstand na Road America West. Clipje van NOvaCain3 van de bruut vette 3 heats: Uitslagen en stand onder voorbehoud van rekenfouten Geef even aan als je tekort bent gedaan