[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb eindelijk even de moeite genomen om mijn 360 fight stick werkend te krijgen op de PS4, behoorlijk onhandige setup en beetje ingewikkeld.
    -Fight Stick in PC
    -Adapter in PS4
    -Extensie mini-usb>usb kabel van adapter naar PC
    -DS4 met kabeltje in de PROG poort aan zijkant van adapter zodat er authenticatie is
    -Juiste knoppen remapped in software
    -Software draaiend hebben zodat inputs van de fight stick real-time door pc naar de console worden doorgegeven

    Wel €150 bespaard...

    Gewoon op controller blijven spelen mensen want dat is zoveel handiger8)

    Trouwens zijn die nieuwe DLC costumes al uit? Vond die van subby wel tof, en dna bedoel ik niet die "klassic" costume die godsgruwelijk lelijk is haha.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    5 mei komt Jason's horror pack met daarin nieuwe skins
     
    LocKuM vindt dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    De Classic Sub Zero zat gratis in patch. Die zilveren sub zero kun je kopen.

    Daarnaast is er een pack met skins voor ermac kenshi kitana en shinnok.

    Wel gaaf dat het gelukt is met je fightstick. Hoop na al die moeite voor je dat het fijn speelt.
     
    LocKuM vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Fok hun hoor. Nergens Cassie skins te bekennen. Kom op man, 7 subzero en Scorpion outfitjes
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Bedoelde eigenlijk de Tundra costume voor Sub-Zero, schijnbaar dus toch nog niet bekend? Hopelijk los te kopen, geen zin om een hele pack te halen.

    Er is eentje in de krypt voor Cassie, dacht in de Frozen Graveyard en dan -1,10. Neem aan dat je die al hebt. Maar inderdaad , het lijkt erop dat sommige characters die populairder zijn worden voorgetrokken met DLC.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Alle poppetjes hebben een 2e kostuum.

    Raiden, Kitana, Liu Kang, Scorpion en Sub Zero krijgen er heel veel.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heleboel hebben ook nog tournament, zombie etc skins. Cassie alleen een trainingspak. Die ik echt nice vind trouwens, CASSIE groot op haar broek
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik wil dark raiden. Kan helaas door een bug niet verder in die krypt.. Dat worden wachten op een patch
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is het een idee dat als je een mooie match hebt gespeeld dat je met de share knop een filmpje maakt en hem hier post?

    Heleboel hebben nog tournament skins? Bij een groot aantal is dat de enige extra skin die ze hebben. Mijn Kano bijvoorbeeld.
     
    LocKuM vindt dit leuk.
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Er is een bug waardoor je niet verder kan? Dat is echt zuur.

    Zijn er trouwens mensen bekend met LiangHubb? Hij is een goede speler die maar al te graag trolled online in vechtgames, USFIV, Injustice en nu in MKX.

    Niet echt een gameplay stijl om naar toe te streven, maar wel even grappig om te kijken.

    Ja man, posten die hap, vind altijd leuk om matches van anderen te zien. Een speler had een aantal van mijn allereerste online matches gepost op youtube die ik met hem had. >.> Het is best génant om terug te kijken. Niet teveel nadenken bij de titel hahaha
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2015
  11. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    lol nice, wow.. netcode lijkt wel een stuk beter op PS4?
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat gevoel heb ik ook. Stond op het punt het spel weg te doen, naar het lijkt of het de laatste dagen een stuk speelbaarder is.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom quit iedereen zo snel bij Liang Hub?

    Alleen eerste match is echt oneerlijk. Is dat niet te counteren?

    Sommige quitten al na 1 hit.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Misschien unranked en is het potje 4 waarin hij constant hetzelfde doet?
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zag op stream een gast die in de top 10 van de wereld staat door alleen van veraf te schieten met Jacqui. Ik zat voor de gein een uurtje te kijken, niemand versloeg hem. Als je een spam niet kunt afstraffen, dat lijkt me niet goed voor het spel.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Heeft er meer mee te maken dat de spelers niet weten hoe ze er mee moeten omgaan. NRS laat niet zo'n vanzelfsprekende tactiek in de game as er geen antwoorden voor zijn.
    Iets wat 95% van de spelers niet doet is in training gaan, situatie nabootsen en uitvogelen wat je ertegen kan doen...

    Gewoon blocken. Om de een of andere reden deed de tegenstander dat niet. Die teleport is mid dus er was geen mixup of Liang een low of overhead zou doen.

    MKX staat echt synoniem aan cheap tactics, hoe cheaper de tactieken hoe beter :p
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2015
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Klinkt niet heel uitnodigend. MKX heb ik overgeslagen omdat het me allemaal iets te 'grof' is geworden. Niet dat ik daar niet tegen kan, maar ik ga er ook niet met plezier naar kijken. DoA, SC en Tekken waren nooit echt mijn ding en SF is opgekocht door Sony (dus no way dat die ooit nog naar Xbox komt). Jammer dat de laatste leuke fighter dus alweer 5 jaar geleden is.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Over de cheap tactics was ik half serieus, maar ik ga niet liegen, ze zitten er genoeg in. Gelukkig is het bij lange na niet een Marvel vs Capcom 3...
    SFV komt ook op PC dus als je geen PS4 hebt dan is het geen probleem. Denk overigens niet dat SFV grafisch zo intensief wordt als MKX dus een top gaming PC niet nodig.
    Welke leuke fighter was er 5 jaar geleden uitgebracht?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik haat die invasion boss met bijbehorende achievement echt flink. Wat een gore kut onzin zeg. Blijkbaar heeft NRS echt een slechte smaak wat betreft leuke toevoegingen. Bah
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb helaas geen game pc maar een laptop. Heb juist een console voor al mijn gaming :+. 5 jaar geleden ongeveer waren de releases van Street Fighter 4, Soul Calibur (4?) en MK vs DC Universe. Sindsdien zijn er nog maar bar weinig fighters uitgekomen.
     

Deel Deze Pagina