1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb nu een aantal keer erin gezeten ( ik ben 1.88. ) en dan alleen nog met controller maar het bevalt mij enorm, het handige is dat je het ook weer uit de woonkamer kan halen als je klaar bent met gamen.. Een vaste stoel moet je echt de ruimte voor hebben en de challenge ruim je zo op in de kast super handig, hij zit ook lekker en voelt erg stabiel.

    Ik heb nog geen ervaring met redcoon maar voor dat geld wil ik het best proberen, en hoop deze week hem binnen te krijgen. Even afwachten dus of redcoon wat is.

    Update : ik krijg net een email dat de Thrustmaster tx 458 is verstuurd door redcoon en hij is nu bij post nl, morgen hopelijk in huis.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2015
  2. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Laat het even weten of het ook goed werkt met een stuurtje ik zit er ook over na te denken om het aan te schaffen
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik blijf het een aardig bedrag vinden zo allemaal bij elkaar. Xbox, stuur, pedalen, Seat, game. Etc.. :'-(
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  4. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Het is ook veel geld gewoon kijken of het de moeite waard is met hoeveel tijd je besteed aan race games misschien een idee om een keer bij een vriend die het wel heeft uit te proberen
     
  5. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    [​IMG]

    Er is alleen nog geen mogelijkheid om hem te kopen.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat zeker. Ik heb alleen te weinig tijd en om er dan zoveel in te investeren. Ik zou het graag doen hoor. Ben gek op race games. Alleen ik kan te weinig gamen om deze aankoop dan te rechtvaardigen. Had ik bak met geld waavan ik niet weet hoe op te maken dan was het geen enkel probleem. :p
     
  7. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Zie trouwens nu ook overal uitverkocht staan bij die t3pa pedalen set. Misschien dat er een nieuwe versie op komst is. De pro edition bijvoorbeeld.
     
  8. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Woensdag komt post nl zag ik nu tussen half 2 en half 4. Ik zal dan zsm mijn bevindingen plaatsen..

    Het is idd aardig geld maar ik vind racen echt tof en probeer er gewoon wat meer tijd voor vrij te maken :)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo, Logitech G27 is binnen. Nu de onderdelen voor m'n game pc nog bestellen. :+
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol. Probeer ik ook mja dat is nagenoeg onmogelijk. Lange dagen werken. Ben elke dag zo'n 13 uur bezig met mijn werk. Voordat ik dan gekookt, gegeten en afgewassen heb dan is het zomaar weer 21:00 en de wekker gaat weer om 05:00. Je wilt ook wel eens rustig zitten bij je vriendin. En in de weekenden ben ik ook vaak weg. Zeker in de zomer.
    Maar racen zal ik. :lol:
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Game is te preloaden op de Xbox.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Maar wel wat prijzig..
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Inderdaad. Ik heb 'm liever zonder al die extra's voor een wat schappelijke prijs.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    In de US marketplace lijk je de hele game, inclusief modified carpack (preporderpack) en limited Edition carpack (maar zonder limited Edition boekje) te kunnen preorderen voor usd 59,99. Wel met een releasedate van 12 mei... Is dat t waard..

    [​IMG]
     
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Gezien de dollarkoers, vind ik van niet. Dan haal ik 'm liever donderdag 7 mei bij Mediamarkt; zonder extra's maar wel goedkoper en eerder.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ging ook om die mensen die alleen digitaal de games halen.
     
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik twijfel ook nog enorm of ik de game in de Nederlandse store haal of in de Amerikaanse. In Amerikaanse scheelt het je +- 5 euro, voor het geld hoef je het dus niet echt te doen.

    Maar ik heb ook geen zin om weer die Xbox te gaan switchen naar Nederlands :+

    Met een 9 van de 10 keer haperende disc drive is de game bij de mediamarkt halen geen optie.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel meer dan dat. Want op de NL store vragen ze zelfs 69..
     
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Oh dan is de keus snel gemaakt! Ik dacht namelijk 60,- euro.

    Dan word het gewoon de USA store, nog een paar daagjes extra wachten kan er ook nog wel bij :+
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Switchen is maar eenmalig hoor.. bij de aanschaf alleen. ;)
     

Deel Deze Pagina