1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb nu een aantal keer erin gezeten ( ik ben 1.88. ) en dan alleen nog met controller maar het bevalt mij enorm, het handige is dat je het ook weer uit de woonkamer kan halen als je klaar bent met gamen.. Een vaste stoel moet je echt de ruimte voor hebben en de challenge ruim je zo op in de kast super handig, hij zit ook lekker en voelt erg stabiel.

    Ik heb nog geen ervaring met redcoon maar voor dat geld wil ik het best proberen, en hoop deze week hem binnen te krijgen. Even afwachten dus of redcoon wat is.

    Update : ik krijg net een email dat de Thrustmaster tx 458 is verstuurd door redcoon en hij is nu bij post nl, morgen hopelijk in huis.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2015
  2. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Laat het even weten of het ook goed werkt met een stuurtje ik zit er ook over na te denken om het aan te schaffen
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik blijf het een aardig bedrag vinden zo allemaal bij elkaar. Xbox, stuur, pedalen, Seat, game. Etc.. :'-(
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  4. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Het is ook veel geld gewoon kijken of het de moeite waard is met hoeveel tijd je besteed aan race games misschien een idee om een keer bij een vriend die het wel heeft uit te proberen
     
  5. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179