[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Lol 3 weken duurt nog zoooo lang.
    Heb wel dat previews gelezen en vind de vergelijking Red Dead meet Skyrim als muziek in mn oren klinken

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb dat ook :). Wil bij deze game eigenlijk zo weinig mogelijk inlezen of kijken. Waar ik bij FPS of games als Diablo graag alles wil weten, wil ik de Witcher 3 vooral zelf ervaren.

Is de game ook digitaal te pre-orderen/pre-loaden?

3. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Yep

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik neem dit soort berichten altijd met een korreltje zout...maar gaat er toch echt op lijken dat die gamewereld ziek groot is.

When CD Projekt claimed that The Witcher 3 will be absolutely massive in scale, they weren’t joking. Thanks to a few NeoGaf users we can finally compare the map size of The Witcher 3 to several other open world games. So far the Witcher 3 map is around 136 km2 which only includes Novegrad, No Man’s Land and Skellige Islands. There are are around 4-6 regions more who sizes are unknown at this point.
    That means The Witcher 3 is at least 3.7 times bigger than GTA: San Andreas (36 km2), 1.5 times bigger than GTA 5 (81 km2), 3.3 times bigger than Red Dead Redemption (41), 3 times bigger than Far Cry 4 (46 km2) and 3.5 times bigger than Skyrim (39 km2). In short, the final map will be absolutely massive in scale.

Read more at http://gamingbolt.com/witcher-3-map...different-visual-settings#uogO1cB8c8ceYEqW.99

5. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ja maar is het echt 1 grote map of allemaal verschillende maps zoals Dragon Age en dan bij elkaar opgeteld? Als het echt 1 map is dan is het wel awesome natuurlijk.

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    1 map lijkt me vrijwel onmogelijk. Zo ben ik nu ook Neverwinter aan het spelen, waar de map voor mijn gevoel ook massive is. Echter is deze net als in Dragon Age opgedeeld in talloze losse gebieden met laadtijden er tussen. Eén grote wereld lijkt me ontzettend zwaar voor een systeem en vrijwel onmogelijk voor een console (zowel de oude als nieuwe generatie). Zoals het bij DA was vond ik wel prima eigenlijk.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het schijnt niet 1 grote map te zijn nee, toch weer een beetje verdeeld. Dus semi open world i guess?

8. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Grootte van de map zegt niks. Er moet dan natuurlijk ook wel wat te doen zijn...

9. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ik vind de grootte van de map juist wel belangrijk. Kon echt genieten van die (voor toen) overwhelming graphics van Red Dead Redemption. Dat je kilometers ver kon kijken over die grote rivier en dat je dan op de achtergrond Mexico zag liggen. Er was ook niet overal heel veel te doen maar irl zit de wereld ook niet op elke vierkante kilometer volgepropt met events. Ik vind het juist vet dat je een tijdje moet op je paard moet rijden door niemandsland, verlaten bossen, bergen etc. Lange afstanden kun je sowieso wel skippen.

Maar dit is natuurlijk geheel persoonlijk :)

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Nu heb ik weer zin in RDR :mad:

11. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ja die was echt zo vet! Als er nou eens een vervolg werd aangekondigd :'-(

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Vet is het zeker! Maar haalbaar lijkt het me niet als ik de graphics zo zie en The Witcher een beetje ken (dat alle beslissingen die je maakt invloed hebben op het spel). Daar zijn waarschijnlijk gewoon laadtijden voor nodig.

13. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Ja, tuurlijk is een grote map veel toffer als een kleine. Doe ook bijna nooit aan gast travellen in dat soort games. Maar ik bedoel te zeggen dat er dan ook wel wat te doen moet zijn. Een oneindig grote map waar niks te doen is, gaat snel vervelen denk ik

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mee eens. Maar als we die previews mogen geloven is er echt veel te doen en te zien. NPC's die Geralt een quest aan bieden, jagen op monsters etc. Doet me een beetje denken aan Oblivion. Liep je ergens in een bos rond en ineens kwam je een NPC tegen en die had weer een quest voor je en zo ging dat steeds door. Ik heb ook gelezen dat de game pittig is op alle moeilijkheidsgraden behalve easy. Combat deed gewoon aan de Souls games denken zei een van die previews, NICE!

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb eigenlijk last van Witcherittes. Elke game is eigenlijk niet meer leuk, ik wil alleen nog maar TW3 spelen. Het wachten lijkt een eeuwigheid ...

o_O

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
  18. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
  19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ja, dungeons, interiors, alles. Behalve dus die ene regio ...

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat heb heb ik dus gvd ook maar zo hyped wil ik er niet voor zijn. Net gooide ik de X1 aan en ik bleef maar scrollen door alle games en had gewoon nergens zin in. Ja het is echt tijd voor een top RPG. Ben zelfs wat uitgeblust op DAI.

Xandorra en Mallakai vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina