Welke variation? Thunder God z'n low en overhead strings zijn inderdaad onveilig, helemaal de overhead. Het mooie aan (low)b32 is wel dat je dus de 2 lang of kort kan inhouden of helemaal niet, de tegenstander moet blok loslaten om te straffen, dus soms laten ze te vroeg los en worden ze alsnog geraakt Deze string bouwt meter voor jezelf op block wanneer je de 2 inhoudt en het doet veel chip schade bij de tegenstander, op hit krijg je dus een combo. B2(overhead) is inderdaad mega onveilig.
Om eerlijk te zijn is het een goede zaak dat low en overhead strings onveilig zijn want er moet wel degelijk een risico aan verbonden zijn. De mid strings zijn vaak veiliger maar zijn ook stukken makkelijker te blokken. De meeste characters hebben onveilige low en overhead opties die tot combos leiden.
Online heb ik nog niemand meegemaakt die ze afstraft Mijzelf inbegrepen haha.
Als ik op een controller speel gebruik ik voor MKX echt de D-Pad, MKX heeft geen schuine inputs maar veel back forward inputs en dergelijke. Dat is velen malen makkeljiker op een D-Pad in plaats van de analoge stick te gebruiken..imo
------------------
Ik heb eigenlijk alleen echt Sub-Zero gespeeld, ik heb nu een lijstje van characters die ik zo meteen in training neem, kijken of het wat is.
Ermac, Erron Black, Kung Lao en Liu Kang. Kung Lao en Liu Kang zien er als oude mannen uit dus daar moet ik nog even de alternatieve kostumes voor krijgen, vooral Dark Emperor Liu Kang ziet er tof uit!
Laatst bewerkt: 2 mei 2015