1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Jazeker, als het goed is nog 2 carpacks van 5 en 1 van 4.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Heel erg in dubio of ik de season pass nog aanschaf. Project cars staat namelijk ook in de pre-order... Luxe probleem
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tsja ik vind dat beide games zoveel van elkaar verschillen dat ze beiden in je collectie kunnen. ;)

    Wacht zelf nog even de reviews over PC af ivm de framedrops uit de previewbuild, maar als straks blijkt dat je zonder veel drops en/of screentearing kan racen dan haal ik die ook zeker in huis.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nadeel is wel dat de de sensitiviteit van het sturen en reageren van de auto niet precies hetzelfde zal zijn als in DriveClub. Ben je net gewend aan de ene, heb je bij de andere weer wat moeite om te wennen aan de besturing.
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Klopt het dat je de downforce tour kan rijden zonder Season pass? Ik rij nu namelijk een downforce tour race in de Alpine maar heb geen Season pass en die auto is sowieso betaalde DLC. Ik krijg ook geen trophies voor die tour en het tour overzicht scherm laat ook geen behaalde sterren zien bij downforce... Daarnaast stond er bij mijn auto keuze een Gallardo (die ik overegens ook niet heb) met de tekst van de Alpine en reed uiteindelijk ook in laatst genoemde.

    Downforce tour is wel easy in vergelijking met die Photo finish en ignition.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Yep, er zijn 3 extra tours gratis beschikbaar. Die 2 die rechts staan zijn kort na de launch gratis gemaakt wegens de aanhoudende problemen toen. Die 3de is er pas bijgekomen en staat onder de main tour (iets van starter tour ofzo) en dient zogezegd als introductie voor Driveclub. Al vind ik persoonlijk dat de starter tour nog vrij pittig is om zo maar even met te beginnen :+.

    Interessanter is dat de sommige denken dat die starter tour er is bijgekomen voor de PS Plus versie. Opzich ook logisch aangezien de game al ongeveer een half jaar uit is, de game zal niet meer al te veel verkocht worden op dit moment.... .

    Ik heb onlangs de season pass maar aangeschaft. Alle DLC tot nu gereleased kwam al over de prijs uit van de season pass en het maakt het levellen naar level 50 iets aangenamer dan steeds weer dezelfde events te doen.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vandaar. Ik dacht dat dit de Downforce tour was... Ook mede omdat je er een Alpine race in hebt zitten die als auto in de Downforce tour DLC zit. Ik ga de season pass denk ik ook maar eens aanschaffen. Eerst Ignition en Photo Finish even volledig behalen. Kost me wel aardig wat moeite moet ik zeggen.
    Die starter tour is in verhouding toch wel erg simpel hoor. Alles in 1x gehaald, zelfs de rondetijd races in 1 ronde binnen gesleept.

    Edit: Season pass aangeschaft :)
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2015
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dit is met afstand de beste season pass die er is volgens mij.

    Ook deze maand weer een rits toffe auto's, die Golf concept en F40 zijn top!
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, 25 euro en een BERG aan content....kunnen veel publishers een voorbeeld aan nemen!:thumbs:
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Is ook de enige DLC die ik ooit heb gekocht :)
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hoop ook dat we een Season 2 Pass krijgen, met nog meer auto's en locaties.

    Zou m direct aanschaffen, DC kan minstens nog een jaar mee imo. Snelheidsgevoel is echt fantastisch en laat me iedere keer weer terugkomen.
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Lijkt me ook wel tof want concurrentie is er niet als je sims en free roam niet meerekent.

    Zat vanmiddag met mijn tv instellingen te kloten, stonden er bepaalde instellingen niet aan, bv voor ondersteuning van snelle beelden en hij stond op "koel".. dat wauw effect wat iedereen in oktober had, Had ik vanmiddag... wat een schoonheid. Bizar wat alleen de instellingen van een tv al kunnen bewerkstelligen :)

    Vraagje. Na de 225 sterren in de tour vorig jaar al snel binnen te hebben bleef ik bij d ignition en Photo finish tours een beetje steken. Mijn driveclub disc is destijds gecrasht en na 4 maanden weer aangeschaft en haal nu best makkelijk die 45 sterren van beide tours binnen. Alle drift races in 1x gehaald terwijl dat mij 4 maanden terug altijd wel 10 - 15 pogingen kostte. Hebben updates de game makkelijker gemaakt?

    Of werpt het feit dat ik sinds maart officieel 5 jaar mijn rijbewijs heb en geen beginnend bestuurder meer ben eindelijk zijn vruchten af :+
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2015
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ze hebben volgens mij wel wat aan het drift punten systeem veranderd dus kan best dat het nu voor je een stuk makkelijker is

    Ik heb bijna alle drift events nog in 1 of 2 keer gehaald dus ik merk dat niet zo:cool::+
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik sla die drift events altijd over....vind ze niet leuk.:+

    Gister Susuka baan gedaan....bliksem.....wauw.:9
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Kan me goed voorstellen! Wat ik niet leuk vind, is dat als ik de bocht helemaal door drift, ik minder punten krijg dan wanneer ik gewoon hard en lomp die bocht in glij en ergens aan het einde in de berm belandt.

    De lelijke drifts worden beter beloond. Als ik het in sommige maps voor elkaar krijg om de drift area's in in 1 drift te verlaten, haal ik nooit de hoogste ster.

    Is hier iemand met de volledige 700+ sterren?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2015
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit snap ik ook niet. Ik haal vaak ook maar max 2 sterren met veel moeite omdat ik waarschijnlijk té netjes drift (zoals het hoort) :+ En je moet eigenlijk inderdaad als een dronkenlap die bochten in vliegen maar dan heb je niet voldoende snelheid meer om die speedchallenge punten te scoren...
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zit op 600+ maar heb wel alles op 3* gehaald wat ik tot nu toe gereden heb dus ga er van uit dat ik uiteindelijk wel alle sterren haal. De basis game vond ik wat te makkelijk maar bij de DLC zitten er gelukkig wel genoeg races in die (voor mij) genoeg uitdaging bieden

    @Alexknl idd zo vloeiend mogelijk rijden. Je kunt wel meer driftpunten halen al je de drit helemaal doortrekt en dan spint maar dan verlies je al die punten weer op de snelheids onderdelen
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    700 sterren? No way,

    Moet zeggen dat ik ook lang niet meer ga om alles te halen qua DLC.

    Meeste tijd (ver)doe ik eigenlijk nog aan gewoon single events.

    Ben wel benieuwd wat de toekomst na juli gaat brengen. 2de season pass met alleen maar nieuwe tracks des noods.
     
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Tot nu toe heb ik alle sterren gehaald in de onderdelen die ik gespeeld heb, iets van 720. De DLC evolution ben ik net mee gestart, maar de boel begint zolangzamerhand wel eentonig te worden.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Zou ik mij met deze game ook vermaken als ik geen vrienden heb met deze game?
     

Deel Deze Pagina