[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Toch maar ff de twee andere eindes gedaan. Beide bosses kosten me twee tries, viel mee dus. Chalice dungeons geen zin in, dus ik ben er wel klaar mee. Al met al een 8,5.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Had de 2e keer beide bosses in 1x. Die level 10 blade of mercy maakte geen geintjes. Logisch natuurlijk aangezien je maar 1 wapen op level 10kan zetten per playthrough. Iedereen heeft het altijd over Holy Blade, maar heb alles in de game met die Blades of Mercy gedaan. Zulke lekkere damage. 1800 bij een full combo. Ben ook wel klaar ermee. 8.7

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik kon die blade pas op het einde krijgen omdat ik de Eileen questlijn was gestart en haar dus niet had gedood. DIe hunter aan het einde van die questline is echt het moeilijkste van het spel. Met een beetje cheesen uiteindelijk ook neergekregen ....

Maar de Holy Blade lag me erg goed. Was erg goed in het timen van de R2 charged attack en dat one shot bijna alles :)

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij is fire juist helemaal niet nuttig in dat gevecht :+ Dacht mij te herinneren dat bolt extra damage doet
    Volgens mij is fire juist helemaal niet nuttig in dat gevecht :+ Dacht mij te herinneren dat bolt extra damage doet

being-xboxed vindt dit leuk.
  5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.009
    Na 13x Rom nu echt even klaar mee... Kom niet eens voorbij de helft van zijn health. Video's op youtube doen precies wat ik doe alleen ik wordt vaker geraakt door die dingen uit de lucht.

De 1e x ging bij mij het beste, maar dat komt omdat die kleine spinnen pas heel laat komen en je daarvoor op je gemak kan hakken.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Weird. Rom was echt super easy voor mij. Gewoon al die spinnen ignoren, naar hem toe lopen, paar goede klappen geven. even afstand nemen en met een boog om de spinnen lopen, weer dichterbij, repeat ... En als hij die ijsballen gooit dichterbij naar hem gaan, dan stopt hij ermee ...

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Er waren 2 soorten ijs ballen. Bij die ene moest je maar Rom toerennen en bij die andere van hem af

8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Wet Nurse.... Tips?

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Achter haar blijven om te attacken. Als ze die klonen gooit gewoon dodgen tot die weg zijn.

Rienbu vindt dit leuk.
  10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ow, haha niet? Ik had nog fire paper over en dacht een pokemon techniek in te zetten.

@WorkingTitle , Misschien ook wel een handige tip: Ik had het gevoel dat het raken aan de achterkant een stuk meer damage deed dan aan de voorkant. Verder zette ik het gewoon op een lopen naar ROM toe wanneer ik het vermoedde had dat die ijsballen zouden vallen.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Maddmonkey en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  12. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Top Gakkie!!

Ik heb zojuist bb uitgespeeld.. Wat een game zeg, potverdikkie. Lekker de tijd voor genomen. Nu hopen op vette DLC

WorkingTitle en Maddmonkey vinden dit leuk.
  13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pfff en als ik gewoon filmpjes post over de lore, dan was er niemand die erop reageerde :+ blijkbaar leest men hier liever dan een filmpje kijken

Rienbu vindt dit leuk.
  14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En bij mij liken ze dan weer niet :+ ;)

WorkingTitle vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vooruit. +1 voor het volhouden en uitspelen!

16. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    +1 voor wie? :p

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jou had ik daarvoor al geliket dus dit was voor Gakkie :)

Rienbu vindt dit leuk.
  18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Toch jammer dat ik hem uit heb. De suspense was wel lekker eigenlijk ...

Rienbu vindt dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind het ook jammer. Was echt sad. Daarom teruggegaan voor Ebrietas en die domme Boss ervoor. Mother brain en Amygdala

20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Vind het ook jammer.. Ben uiteindelijk level 93 geworden., dacht dat ik hoger was.
    Nu opnieuw begonnen met een strength/arcane build. Cleric Beast was easy, 1 vial hoeven te gebruiken.

Deze en de souls games zijn voor mij toch wel de ultieme games. Haal er zoveel fun uit

Deel Deze Pagina