Een monteur kan snel en simpel controleren of de problemen liggen in de verbinding AOP (Abonnee Opname Punt) en Ziggo kaste in de straat. Hij kan eventueel ook de modem uitlezen of alle waardes kloppen. Heeft de monteur al een keer de kabelmodem vervangen ?? Probleem kan ook veroorzaakt worden tussen kabelmodem > router > overige apparaten. Kan me dan voorstellen dat een monteur zegt dat je pech hebt. Het is een leuke puzzel om het uit te zoeken.
Yup we hebben al 2 keer een nieuwe gekregen. Er zit overigens geen router tussen, ik maak rechtstreeks verbinding met dat Ziggo ding. We hebben ook zo een wifi versterker gekocht, maar dat hielp zoals verwacht helemaal niks.
Je hebt dus een modem/router in 1? Router gedeelte uit (laten) schakelen; dat doet wonderen. Ik heb gelukkig nog het modem dat daarvoor zat; die modem/router in 1 zijn echte probleemgevallen.
Het is helaas bekend dat Wifi-Extenders slecht werken op de kabelmodems van Ziggo. Heb daarom ook tussen mij kabelmodem en Apple Express een netwerkkabel gelegd. Heb zelf een Cisco modem/router maar deze werkt zonder enige problemen. Enige probleem heb ik met de PS3 want deze krijgt regelmatig geen ip-adress zowel via UTP als Wifi omdat de Cisco de PS3 niet ziet ?? Modem herstarten en alles werkt normaal maar als ik de PS3 de volgende dag weer aanzet hen ik de zelfde problemen. Volgens Sony is het mogelijk dat de netwerkkaart in de PS3 een conflict geeft met de kabelmodem.
Ik heb de vita nu een dag en niemand om Killzone mee te spelen (heb medelijden!). Als er mensen zijn die het leuk vinden om samen Killzone te spelen, dan kan je me toevoegen: TheAssaultpr0_NL.
Da's niet killzone! 1e vergelijking is een duidelijk verschil, 2e niet echt. Die nieuwe vita ziet er trouwens ook erg cheap uit.
Ik vind het bij beiden wel een erg groot verschil hoor. De kleuren zijn veel voller en donkerder. Ook vind ik de nieuwe vita inderdaad erg el cheapo eruit zien.
zou het Vita topic checken, en zag m'n post niet... wtf waar was die gebleven?! Nou ik heb hem hier dus gepost... Anyway, voelt een beetje als de nieuwe iPhone 5s aan.. cheapo
http://blog.eu.playstation.com/2013/11/26/new-updates-maps-coming-soon-to-killzone-mercenary/ New maps en updates enzo Word dit nog wel een beetje gespeeld online? Zit er aan te denken om deze zo nog ff op te pikken voor de PS4 bomb inslaat
Ik speel het bijna elke avond, multiplayer is Alive en kicking. Ik moet nog 3 trophies, en dan wel klaar mee denk ik, vooral als ik die 10,000 kills heb (nu iets van 6,000 of zo) maar zie ook mijn review van killzone in review topic http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=5018823 Sent from my iPhone using Tapatalk
Hi, We're pleased to announce the release of our latest update for KZM, delivering 2 new maps for multi-player games:- "Tharsis Depot" and "Blood Gracht" A brief word on each.. Tharsis Depot After incurring damage during the ISA invasion of Helghan, this subterranean mining platform has been converted to process nuclear Petrusite. Now that it’s back in full-scale production, the ISA will again battle Helghast and mercenary forces between the structures of Tharsis Depot. This time they intend to finish the job they started. Under the cavern’s artificial light this is a great map to play Guerrilla Warfare or Warzone on. A Mercenary version of the Killzone 2 classic. Blood Gracht Months after the nuclear blast that ruined most of the city, Pyrrhus is slowly recovering. But now with ISA, Helghast and mercenary troops clashing in the suburb's buildings and winding alleyways, the canals once again run red with blood. This fan-favourite multiplayer map from Killzone 2 is ideal for all game modes. Both maps may be familiar to some of you; but each has been given a fresh lick of paint for its Vita debut. The update will be available for download from Weds 19th February at 12pm (midday) GMT. (Please note: the update will be mandatory for anyone wishing to play multiplayer. You'll need 167MB free on your memory card to download it - 526MB if you've not downloaded our previous updates.) We hope you enjoy playing it as much as we have making it. Happy fragging! Matt TD Guerrilla Cambridge
Als je deze titel via de Plus gehad heb afgelopen maand, zeker even spelen! Vind de SP tot nu toe echt heel vet en het ziet er bijzonder goed uit op de Vita.
Ik kan er maar niet echt inkomen, ik heb niet echt moed om verder te spelen xD Misschien dat het kwam vanwege 3 of 4x opnieuw moeten beginnen aangezien checkpoints achterlijk zijn geplaatst.