Getest, en ik heb alleen de normale cups goud op 150, de dlc1 cups niet, en heb wel de 200cc optie. Die overigens gestoord moeilijk en lollig is
Pfffff echt he. Ik hou ervan om lekker snel te gaan in racegames , maar nu moet je toch echt flink vaak het gaspedaal loslaten, anders flikker je constant van de baan. Dat is een beetje hoe het er voor mij uit zag vanavond online.
Wat denk ik toch echt voor de verandering gaat zorgen is op tijd remmen of gaspedaal loslaten. Ik moet daar echt aan wennen, want ik ben juist gewend door die bochten te scheuren en te driften en juist nooit te remmen. Maar die speelstijl hanteren met 200cc betekent heel vaak de afgrond bezoeken, haha.
Sowieso gooit 200cc de boel al enorm om. Heavy characters waren over het algemeen de beste in de 150cc races, maar zijn juist de minste keuzes voor 200cc. Ze hebben namelijk een veel hogere snelheid en daarbij een veel mindere handling dan de lichtere characters. Handling lijkt echt van enorm belang te zijn bij 200cc.
Je doet een normale drift, maar waar nodig doe je in de bocht kort een rem (niet te lang, anders is je drift kapot!) met B. Vaak wordt dit ook gedaan door kort B te tappen en zachtjes kleine remmetjes te doen tijdens de drift. Op 200cc verlies je als je het goed doet niet de drift, maar ga je wel afremmen in de bocht.
Ik zit nu al tijdje vast op 150cc xD, ik wil alles eerste halen, maar vaak in de 3de of zelfs laatste race net 2de ofzo. grrrrr!
Gewoon zoals normaal inderdaad. Maar niet teveel B, anders lig je uit de drift en sta je stil. Je moet het een beetje aanvoelen.
Inmiddels alle time trials voltooid. Gouden bandjes onder de kart . Hipster! Alle banen zijn nu vrij gemakkelijk te doen, je moet alleen nog een beetje mazzel hebben dat ze je niet kapot maken met al die wapens...