Eigenlijk zou je gewoon the Witcher 1 en 2 moeten spelen waarom een 3e deel direct spelen? Bij The Witcher 2 voor de Xbox 360 had je ook een soort recap maar je zou het verhaal(characters etc) totaal niet begrijpen als je The Witcher 1 (en/of 2) nooit hebt gespeeld, of de recap moet wel heel goed zijn.
Thnx voor de reacties, ik.ga hem halen ik heb zin in een avonturen spel en dit lijkt me wel een leuke spel met monsters enz
Ik heb er zin in haha, vreselijk onverstandig in de laatste maand van mijn thesis, maar ik weet zeker dat ik het wel kan balanceren (I fucking hope). Ik ben toch wel benieuwd naar wat straight-up XB1 gameplay, alleen de E3 conference was naar eigen zeggen op de XB1, maar daar heb ik mijn twijfels bij (waarom wachten tot een week voor release?). Weet iemand of er bij Witcher games ook zoiets als een Dragon Age World State/Keep is? Ik heb de voorgaande twee niet gespeeld, maar na het zien van de recaps zitten er blijkbaar toch aardig wat keuzes tussen. Zit op de officiele forums zo'n discussie over blood decals te kijken, ben het wel met ze eens. In recente gameplay is de balans tussen bloed een beetje raar, als je iemand met je vuisten slaat dan spuit het bloed, maar iemand die doormidden wordt geslagen begint pas te bloeden als hij de grond raakt? Ik vind die blood stains en sporen altijd zo vet als je iemand raakt, dus hopelijk zit het wel in de final games.
Precies hetzelfde hier. Ik blijf DAI maar uitstellen en ik zit toch echt in het laatste stukje nu. Echt even finishen deze week.
Ik heb hetzelfde met Dark Souls 2 Hoop ik ook klaar te hebben voor TW3, anders maak ik het nooit meer af, haha.
Zag deze vid ook staan, maar ga hem niet kijken. Ik wil verrast worden door de monsters ... EDIT Ook een day one patch voor TW3 http://www.psx-sense.nl/191971/ook-...nt-krijgt-een-day-one-patch-maar-geen-enorme/
Hier nog meer Had eigenlijk nu ook wel X1 footage verwacht. Ik denk eerlijk gezegd dat CDPR geen MS 'puppet' is geworden door die deal. Als ik MS was zou ik er alles aan doen om mijn footage eerst te tonen en vaak met third party games lukt dat ook, zie Sony met Batman AK en MS altijd met CoD. Maar dat lijkt nu toch echt anders. Wel bizar dat CDPR met geen woord rept over X1.