Geen idee, maar je hebt altijd wel winkels die een game (per ongeluk) eerder verkopen. Om 00:00 kan ik los.
Ik rijd denk ik straks na werk ff langs de MM. Wie weet... Maarrrrr, hoe streng is MS als ik dan vanavond al de game speel? Een ban is het me niet waard namelijk.....
Was net de review van videogamer aan het kijken ze zeiden dat de performance wel goed was. Zeker vergeleken met de preview build die ze een tijd geleden hadden gespeeld. Die drama was.
Is dat eigenlijk wel mogelijk? Je zal toch de game moeten installeren op je Xbox. Denk dat ze je hem dan wel kan pre-loaden maar niet kan spelen tot aan de release.
Dat Microsoft banned is een fabeltje. Fout van winkel dat ze hem eerder verkopen. Eengiste wat vaak niet kan is streamen daar word je gebanned dan.
Klopt, maar waarschijnlijk zijn dat review codes en krijgen ze daar een speciale code bij om hem eerder te unlocken.
Kom jij dan met een bron dat ze wel bannen dan? Je kan gewoon eerder spelen hoor. Toen ik alles nog op disc haalden speelde ik vaak genoeg een paar dagen of een dag eerder. Snap niet waarom mensen nu opeens denken dat het niet kan. Zeker ook als het maar een dag is en het geen GTA is.
Ik stelde dat ik MEEN dat je daar vroeger voor gebanned kon worden. Een mening is geen vaststaand feit. Servantes zegt hard dat het een fabeltje is. Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.vg247.com/2015/05/06/project-cars-the-review-round-up/ Reviews beginnen binnen te stromen, het ziet er veelbelovend uit!
De enige keer dat er gebanned werd was toen Halo 4 geleaked was en mensen 3 weken eerder al aan het spelen waren. Dus die hadden een modded console en MS kon het makkelijk zien omdat ze Halo 4 aan het spelen waren.
Ik zag vandaag op twitch meerdere gasten hem op de Xbox one ook spelen, 1 gast uit mijn vriendenlijst ook maar die komt uit Duitsland