[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Je krijgt in het begin van de game een recap van de vorige 2 games. Verhaal is best belangrijk.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kan iedereen onderstaande twee filmpjes aanbevelen, of op zijn minst alleen de 2e:

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Eigenlijk zou je gewoon the Witcher 1 en 2 moeten spelen ;) waarom een 3e deel direct spelen? Bij The Witcher 2 voor de Xbox 360 had je ook een soort recap maar je zou het verhaal(characters etc) totaal niet begrijpen als je The Witcher 1 (en/of 2) nooit hebt gespeeld, of de recap moet wel heel goed zijn.

Laatst bewerkt: 4 mei 2015
  4. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Thnx voor de reacties, ik.ga hem halen ik heb zin in een avonturen spel en dit lijkt me wel een leuke spel met monsters enz

X-Junk vindt dit leuk.
  5. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb er zin in haha, vreselijk onverstandig in de laatste maand van mijn thesis, maar ik weet zeker dat ik het wel kan balanceren (I fucking hope). Ik ben toch wel benieuwd naar wat straight-up XB1 gameplay, alleen de E3 conference was naar eigen zeggen op de XB1, maar daar heb ik mijn twijfels bij (waarom wachten tot een week voor release?).

Weet iemand of er bij Witcher games ook zoiets als een Dragon Age World State/Keep is? Ik heb de voorgaande twee niet gespeeld, maar na het zien van de recaps zitten er blijkbaar toch aardig wat keuzes tussen.

Zit op de officiele forums zo'n discussie over blood decals te kijken, ben het wel met ze eens. In recente gameplay is de balans tussen bloed een beetje raar, als je iemand met je vuisten slaat dan spuit het bloed, maar iemand die doormidden wordt geslagen begint pas te bloeden als hij de grond raakt? Ik vind die blood stains en sporen altijd zo vet als je iemand raakt, dus hopelijk zit het wel in de final games.

6. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Gisteren na lang te rekken Dragon Age Inquisition uitgespeeld, ik ben klaar voor The Witcher :)

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies hetzelfde hier. Ik blijf DAI maar uitstellen en ik zit toch echt in het laatste stukje nu. Echt even finishen deze week.

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb hetzelfde met Dark Souls 2 :+ Hoop ik ook klaar te hebben voor TW3, anders maak ik het nooit meer af, haha.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  10. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een mooie tijd voor de hoofdlijn wow 25 uur hahah word veel tijd in het spel stoppen dan

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  13. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402

livestream op twitch.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wil ik al helemaaaaaaaaaaal niet zien :)

En weer een ton aan informatie

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    • Preloads for PC will be available in a “matter of days.”
    Jeej :D

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4 gameplay.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    I watched :eek:

13 days ...

18. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Marketing deal met MS. Geen XBO footage, maar wel PS4. EH.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hier nog meer

Had eigenlijk nu ook wel X1 footage verwacht. Ik denk eerlijk gezegd dat CDPR geen MS 'puppet' is geworden door die deal. Als ik MS was zou ik er alles aan doen om mijn footage eerst te tonen en vaak met third party games lukt dat ook, zie Sony met Batman AK en MS altijd met CoD. Maar dat lijkt nu toch echt anders. Wel bizar dat CDPR met geen woord rept over X1.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Alleen dat dat kan wat hij op 4:50 doet .... Ok, geen filmpjes meer! Ik trek het niet meer!

Deel Deze Pagina