Net toch weer even gekeken op twitch en die Duitser (gamefloor) speelt op de Xbox en dat ziet er toch echt heel goed uit. Niks geen flets beeld. Goede contrast en mooie schaduwen.
vroeger veel GT, Dirt en FM gespeeld... Wil race genre weer oppakken... Maar is dit nou DE game om er weer mee te beginnen ( en stuurtje aan te schaffen?!? ) #dilemma
Wil je op de Xbox One racen zeg ik volmondig JA! De game is uitgebreider dan de enige concurrent Forza 5. Stuurtje maakt de beleving meer compleet maar is geen vereiste uiteraard. Eventueel kan je eens kijken bij XBWR , we organiseren daar leuke competities ook voor Project Cars! . Misschien motiveert je dat wat meer om weer te gaan racen op de console !
Maak mij nou niet jaloers! Ik wil hem eigenlijk halen op de USA release maar weet niet of ik kan wachten als ik iedereen het spel zie spelen morgen
Vind het verschil tussen PS4 en Xbox One erg groot. Xone versie is beduidend minder. Qua schepte, contract, schaduwen en omgeving. Vind de framerate bij beide versies overigens niet ok. Game hoort stabiel 60 fps te draaien, maar draait echt enorm schommelend. In de regen zelfs onder de 30 fps op de Xone...
Ik oordeel pas als ik het morgen op mijn eigen scherm zie, ik hoop dat je het met minder eyecandy wel stabiel 60 fps kunt krijgen in de regen. Voor online races zou dat wel fijn zijn.
Heb zelf de video's niet gekeken,maar las in de analyse van DF dat Xbox One wel weer betere texture filtering heeft, maar PS4 qua fps weer net wat soepeler. Sowieso gewoon best jammer allemaal dat beide consoles de boel gewoon niet op volle toeren kan draaien.
Ik hoop maar dat Mediamarkt Maastricht morgenochtend weer stroom heeft (http://www.nu.nl/binnenland/4044612/maastricht-getroffen-stroomstoring.html), want ik ben wel van plan om mijn pre order om 10:00 op te halen...
Zal wel goed komen. Tenzij ze ook nog eens nat worden : http://kotaku.com/pc-game-delayed-in-australia-because-all-the-boxes-go-1702175133
Damn! Race in regen op standje Thunderstorm is epic! Ziet er prachtig uit en ook het getik van de regen in cockpitview is erg nice. Het rijdt zo op het eerste gezicht ook erg fijn! Net even een grid van 40 gedaan op Zolder en dat is toch wel erg druk in de eerste bocht. Nu maar eens gaan slapen, morgen weer werken. Maar dat wordt morgenavond genieten!!
Het rijdt echt kut. Karten slaat nergens op. De meeste klassen sturen zo wazig! Het doet alles hoed maar het rijdt zeer matig!
Wat uitgebreider dan Forza ?????? Kun je hier ook de auto's painten dan ? En zitten hier ook rond de 400 auto's in ??