Nou net even brak maar hij is aan het installeren. Dus ik kan nog geen goed oordeel vellen. Als hij straks geïnstalleerd is dan zal ik eens een paar rondjes met alle toeters en bellen aanzetten. Het was net even een complete freez.. Maar dat zal ook door het installeren komen.
Ik vind wel dat de teksten onder in beeld, bij de menu's, slecht te lezen zijn. Ik heb toch een high end 55 inch tv staan. Maar zelfs daarop is het niet heel tof te lezen.
Game is niet super mooi maar ziet er aardig uit en geen framedrops gezien zelf, het racen zelf met mijn Thrustmaster tx is helemaal geweldig. Snel weer verder
Even een reminder: Voor degene die graag online racen maar geen zin hebben in gebeuk in bocht 1, we gaan met Xboxworld voor de zomer vanaf dinsdag 26 mei al een competitie houden waarin er op een serieuzere manier geracet kan worden. Check dit topic voor wat info over de auto en tracks! Er kunnen 16 man in een online lobby dus wees er snel bij! bij 16 man kan je nog steeds inschrijven, maar dan zit je op een reserve lijst. In de toekomst gaan we als het nodig is met 2 lobby's werken waar je tussen Poule B en Poule A kan promoveren/degraderen tussen de races.
Spel speelt echt super leuk. Rijden geen problemen mee met standaard setting. Ik ben career begomnen in een renault clio en eerste race op donington, daar zit me een klote bocht in waardoor mijn auto steeds uitbreekt, eerste gedeelte waar je naar beneden rijdt. Daar moet je goed opletten
De een vindt het niet lekker spelen en de ander vindt het perfect spelen met controller. Is echt een smaak dingetje of het bevalt of niet.
Stuurtje is altijd een pre met race games als je het mij vraagt. Ik heb jammer genoeg geen stuur voor de Xbox one dus het zal controller blijven voor een tijdje, maar dat is prima te doen,
Voor de beleving wel maar tot nu toe zijn er met Forza 4 en 5 competities meer kampioen geworden met de controller dan met stuur. Ben benieuwd of er een verschil in snelheid te merken is tussen de 2 met deze game zodra iedereen wat gewend is.
Ben ik nou de enige die zich ergert aan het woord "stuurtje"? No offense lol maar het klinkt zo speelgoed-achtig.
Dat is ook precies wat het is, speelgoed. Als je een echt stuur wilt moet je AccuForce wheel kopen voor minimaal 1500 euro of je gaat wat websites af, koopt een oud peugeotje en gaat wat banden slijten in een of andere polder rally. Ooh en voor 20.000 Euro is dit apparaat voor jou! Gaat nergens meer over.
manoeuvreerronding? draaiwiel? verplaatsmechanisme? richtinggevendvoorwerp? navigatiemiddel? rijwielonderdeel? stuurrad? of mijn favoriet ronddraaienddraairondje?
Is toch ook. Ze zijn niet eens op ware grootte. Neem die Thrustmaster bijvoorbeeld, schaal 7:10 replica.
Ik lees net dat als je de controller update (van de Xbox One zelf, zie settings menu) nooit hebt gedaan de game overdreven gevoelig aanvoelt met controller. Is het proberen waard voor degenen die het niet lekker vinden spelen.
Geinig, maar is er ook een mogelijkheid om gewoon een race te doen zonder er een hele competitie aan te hangen? Ik wil best heel graag online racen met members van dit forum omdat er dan geracet wordt ipv kermis botsauto'tje spelen. Ik heb echter geen tijd om te racen wanneer er een competitie is. Ik kan gewoon niet altijd racen wegens tijd gebrek. Dus leuk om te racen met members maar dan gewoon één wedstrijdje van een aantal rondes.
Je kan toch altijd een lobby openen en vrienden inviten? Ik verbied je niks hoor. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die op willekeurige momenten online zijn en een rondje willen rijden.