[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Spel is binnen. Ben nog niet zeker of ik hem wil openmaken :p Vind het zo zonde als ik hem uit het plastic haal, en het valt vies tegen om te racen met controller, en dan is hij opeens een stuk minder waard. Ik kan hem nu nog terugsturen :x

Niemand hier die net zoals ik voorheen veel DriveClub speelde, en nu ProjectCars speelt ? (met controller)

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha ja is ook zo, zolang het maar members zijn die normaal willen racen. Ik heb een tijdje terug wel eens geprobeerd deel te nemen aan online races maar dat was geen succes. Dat was meer een kermis attractie en dat vergalt wel het race plezier. Ik ben juist van erg netjes rijden. Niks bumpen en knallen...

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je een kijkje neemt in een aantal van de competitie topics zie je genoeg namen staan die je kan toevoegen. Een tikje wordt altijd wel eens onbedoeld uitgedeeld maar over het algemeen allemaal netjes.

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Klinkt als appels en peren... Kan me voorstellen dat niet iedere DriveClub-liefhebber een Projectcars fan is en vice versa, al zullen er ook genoeg mensen zijn die ze beiden leuk vinden...

5. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Een anderhalf uur met de BMW 1M Coupe het circuit van Road America aangedaan. Controller setting op 'mod 3' voelt out of the box aan als Forza 5 met 'sim steering'; opvangen van slides is erg twitchy. Gezien de vele mogelijkheden voor het instellen van de controller lijkt het mij wel mogelijk om dat eruit te halen en een beetje het gevoel van Forza 5 met 'normaal sturen' te krijgen.
    Ik mis wel een hoop feedback middels de rumble in de controller en triggers, dat doet Forza toch erg goed. Verder vallen de graphics ook ietwat tegen. Frame rate is prima, maar veel pop up en jittering.
    Maar verder doet de game alles wat het beloofde :). Even wennen nog.

VanDen vindt dit leuk.
  6. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Snap ik dat het een totaal andere game is. Maar meer uit interesse van wat die persoon dan van de besturing vind. Want ik vond DriveClub namelijk super kwa besturing. Echter weet ik wel dat ik in het begin van DriveClub ook nog echt moest wennen aan de besturing omdat ik Forza 4 gewend was. Denk dat het met Project Cars ook puur wennen is.

Fuck it.. Ik maak hem open. Of koop ik hem toch nog even digitaal? FU twijfel :mad:

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Digitaal kopen gaat je alleen maar meer geld kosten natuurlijk. :p

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik wil die fysieke wel van je overnemen voor 20 euro!? EDIT: 22,50

Alexknl vindt dit leuk.
  9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    25! :+

B Tender vindt dit leuk.
  10. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja 20 euro verschil en je kunt hem niet verkopen mocht hij niet bevallen :+
    Maar het is eigenlijk zo, dat ik van Driveclub ook spijt heb gehad dat ik hem niet digitaal had gekocht, speel hem toch wel veel ter afwisseling met shootergames en steeds die discswap word je ook echt moe van.

11. dannygielen

dannygielen Active Member

Leuk Bevonden:
    137
    argh en ik moet wachten tot de 12e... Gister digitaal aangeschaft...

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Met 32 man man (cpu) op Silverstone en Clear Weahter Conditions kakt (bij mij) de framerate gewoon in hoor :eek::eek: Game volledig geïnstalleerd

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Heb ik ook op het Lemans circuit met 44 man en clear condition

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Alle reflecties worden dynamisch berekend en aangezien elke auto zijn eigen reflection cubemap heeft wordt het berekenen van de reflectie met elke auto erbij een stukje zwaarder. Als je dit mengt met de regen waar alle reflecties in de plassen ook dynamisch zijn wordt het een gigantische onvermijdelijke pijnzooi.

15. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Geen rumble op de triggers van de controller? Dat valt wel echt tegen. Daarmee had je met de controller toch nog het idee dat je de auto echt onder controle had...

16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou een aantal ronden op Monza er op zitten met verschillende auto's en ik ben prima tevreden. Ik vind het fijner rijden dan met Forza 5 en de controller werkt prima. Iets aan de settings gedaan. Zodat hij als je harder rijdt hij minder snel reageert. Prima game tot dus ver.

Insane/Erret vindt dit leuk.
  17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zijn er mensen die de game gaan ophalen bij de MM??

Ik heb nog geen afhaalbericht ontvangen in m'n maibox. Gisteren wel een mailtje gekregen dat hij was verzonden van het MM-dc naar 'mijn' MM.

18. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik heb m opgehaald toen ik bij track and trace zag dat ie afgeleverd was

B Tender vindt dit leuk.
  19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Deden ze niet moeilijk?
    Ik krijg 5 minuten geleden een afhaalberichtje in m'n mail :D

20. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ja, ik was iets te vroeg. Ze hadden m nog niet ingeboekt dus die muts moest helemaal naar het magazijn... Boeiend, beetje werken voor geld!

Deel Deze Pagina