Dit lijkt mij ook super vet met al die filmpjes van VVV met helmcam van wat ik heb gezien. Dat het niet statisch beeld is en er alleen wat beweegt in de ramen, maar dat je echt het gevoel krijgt dat je in de auto zit ofso. Nog 28min downloaden.. Klinkt als mijn overstap van Forza naar Driveclub
Haha mafkees Nee maar zonder gein. Dat sturen dat nekt me maak niet uit wat ik instel hij blijft maar sturen als ja een natte krant op ijs.... Raak ik het knobbeltje nog niet eens aan dan krijg dat ding al een tik en staat achter tesvoren. Haal echt bij mij de fun weg nu en wil hem al wegdoen..
Forza 6 misschien ? Bmw.. Dat ging redelijk. Clio tja ruk dat ding brak uit alsof hij rear wiel was...
Het is echt zoo raar dit zoo raar. Ik snij de bocht aan en vanuit niets gaat ie links af terwijl ik rechts stuurt ligt het dan aan mij of aan dat goedkope gemaakt spel door de makers. Die niet een nadenken of iedereen wel een focking stuur thuis heeft staan ???
http://www.reddit.com/r/pcars/comments/355ugz/steering_locked_to_opposite_side_bug/ Zoiets dus? die 1ste kart was heel apart, maar die 250cc kart is wel fijn
Zit nog steeds een beetje te twijfelen... Aan de ene kant wil ik nu naar de winkel gaan om hem op te halen maar misschien kan ik beter nog even wachten. Als ik zo rondkijk zitten er toch nog redelijk wat problemen in het spel. Ook vraag ik me af of dit te spelen is met een controller of dat je hier toch echt een stuurtje voor nodig hebt. Lastig...
Ik had dit met driveclub op mijn ps4. Heel sporadisch en ook naar links. Bleek mijn controller te zijn.
Gisteren verzonden door Yourgamezone en vandaag niet ontvangen Nog nooit eerder meegemaakt bij hen, vreemd.. Hopelijk morgen deze langverwachte sim-racer
Het is niets wat niet met een patch gefixed kan worden... Kan het bijna niet laten liggen. Dit spel zou perfect voor mij moeten zijn...