Breek me de bek niet open over de Clio. Heb er gisteravond flink op zitten vloeken. Met stand op amateur en de settings van ColdZero gaat het beter. Tip: probeer andere auto dan de clio and enjoy
Vanavond even een klachtenmail opstellen en inderdaad wat eisen stellen, vind het ook niet meer kunnen maar als individu maak ik niet zoveel indruk op Xbox Nederland natuurlijk. Al is hun support wel heel goed! Altijd goed geholpen met opsturen etc, alleen in dat repair centrum zitten ze te niksen denk ik? Hoop het ook, thanks Nu wel een tijdelijke fix gevonden (je gaat gekke dingen proberen hé) maar het werkt. Ik vond eerst een filmpje waar je 6 flinke tikken moest geven op de achterkant maar dat ga ik niet doen Met dit filmpje lijkt het tijdelijk opgelost, hoort natuurlijk niet maar kan iedergeval vanavond nog even spelen!
Hoor meerdere mensen klagen over de Clio maar vind het eigenlijk best een fijne bak! Op hogere snelheden is 'ie wat zenuwachtig naar mijn idee maar vind hem (zeker met warme banden) goed te controleren.
Je kan in de tuning ook de steering ratio aanpassen hea. Zo wordt de draaicirkel wel groter maar daardoor ook minder zenuwachtig. Edit, wel gaar dat dat dan wel weer werkt divi. Maar ja prima noodoplossing zo.
Vanmiddag toen ik me cd er in stopte ging me xbox opeens naar zijn toerenbegrenzer volgens mij....die maakte oprens veel herrie. Hadden daar meer mensen last van?
Kan mij er iets bij voorstellen. Ik zal het de komende jaren met de Xbox moeten doen. Kan niet weer 400 uitgeven. Kruigbik denk ik ruzie hier thuis. Maar krijg ik de kans dan komt er een PS4' 5' 6' 7' etc
Die EVO X is ook wel de poepste auto vind ik, echt gigantische onderstuur. Ik zou de Caterham 300 of een van de GT3 bakken proberen.
gebruik je die speedfreek dingen al? was er op de 360 heel tevreden over. En 13e van de wereld in de timetrial op Willow Springs
Hier gaat het langer duren denk ik. Het ligt nu ergens in Melrose Place. Nou ja even wachten maar. Iemand nog een PS4 die wil ruilen met een Xbox One van 3 maandjes oud.
De laatste zin van jou denk ik altijd als ik fifa 15 speel op xbox one....jezus wat is dat af en toe een drama....
Lol. Nou denk niet dat iemand dat wil maar goed. Als de kans zich voordoet dan ruil ik hem zonder probleem. Ik heb verder geen grote groep vrienden die op de X1 spelen, dus daarvoor hoef ik hem niet te houden. Voorlopig lekker racen met project cars...
In FIFA 15 lijkt een bug te zitten. Sta je 6-0 voor met 60% balbezit....en 2e helft heb je 40% balbezit....echt raar
Aankomende DLC 'Racing Icon Car Pack'? Bij commumity events staat voor 5 juni een challenge waar die DLC voor vereist is...
Doen jullie ook altijd alle events die je op de calender tegenkomt? Of slaan jullie er ook soms ene over. Ik heb tot nu toe altijd alles gedaan. Overal 1e geworden, denk dat ik de moeilijkheidsgraad maar wat omhoog moet zetten anders ist ook zo saai met 20 sec voorsprong te hebben