Die datamine klopt helemaal niet meer. Ze zijn echt bezig geweest met deze expansion. Goed om te zien.
Ze voegen met iedere update dingen toe. Zal me niks verbazen als die laatste wapens met de laatste patch zijn toegevoegd bijvoorbeeld. Reden waarom je soms denkt. Waarom is deze update 3gb. Lees btw net dat de nieuwe exotics van deze DLC ook bij Crota en VOG kunnen vallen.
Met spoed overgestapt naar New Monarchy. Ik MOET deze badboy hebben voor Trial of Osiris. (Ik houd van snipen in PvP.) mn PvP-buddies weten. En het ziet er zo mooi uit. Leve het Nieuwe Koninkrijk! Sent from my iPhone using Tapatalk
House of Wolves Blijkbaar wilt Bungie wakker en present zijn bij de release van House of Wolves. Dit betekent dat de HoW dus NIET tijdens de weekly refresh live gaat. Ze willen de HoW om 10 am pst live zetten, wat betekent dat het om 1900 uur hier in Nederland live gaat. Pas op dat moment gaan de nieuwe drops in werking (gear, materials en weapons). Dus... Wacht op dinsdag met je Nightfalls en raids totdat HoW live gaat. Anders heb je je kans verspeeld op een drop met nieuwe shit. Just sayin'
Nuttig. Dan kan ik nog naar school en de gym voor ik het huis der wolven induik. Thnx Sent from my iPhone using Tapatalk
Wat nieuwe Faction wapens van HoW. Wel tof dat ze er allemaal wat anders uitzien. En niet simpele reskins zijn.
Dit filmpje maakt het ook best duidelijk over de loot. Ik vind het maar jammer dat het max 3 spelers is
Lvl 34 day one ga ik echt niet voor. Dit keer ga ik lekker als een casual grinden voor mn gear. Echt genieten van deze DLC Sent from my iPhone using Tapatalk
Idd, keihard grinden, en dan weer binnen een maand alle content uitgespeeld hebben, om weer een paar maanden dezelfde zooi voorgeschoteld te krijgen. Nee, ik doe wel wat rustiger aan .
De meeste "nieuwe" wapens zijn ook niet echt niet volgens mij? Herken best wat wapens die je kon/kan krijgen uit blauwe Engrams. Maar boeit niet. HoW ziet er goed uit... @Grave .. Nice! Mogen wij op de XBOX nog ff 4 maanden op wachten. Hawkmoon
Bugged of hadden we in die VOG run echt geen super kill buiten die ene van mij? Best grappig anders om dat te zien de specials meer zijn voor overleven in VOG. http://destinytracker.com/destiny/games/1/4611686018429857313/2305843009215478927/2447609601?page=0