Ik dacht dat we allang PS4 beelden hadden gezien maar blijkbaar zijn deze filmpjes toch echt de eerste keer. Ziet er prima uit!
http://www.xboxworld.nl/artikelen/nieuws/witcher-iii-krijgt-pop-store-amsterdam/ Dus wie zie ik daar?
Het word een dikke downgrade met sub 900p met een FPS van 20-25 op de x1. Draw distance is niet om aan te zien, kartels all over the place en zit vol met bugs.
Ja ik ook hoor, dus wellicht begreep je mij verkeerd. Ik vind het alleen gewoon bizar dat die X1 footage maar niet komt. Pleny Xboxers op de Witcher 3 forum en ook NeoGAF die hier behoorlijk van balen en juist wel denken dat CDPR en MS iets te verbergen hebben. Er zijn genoeg redenen op te noemen om niet bang te hoeven zijn daarvoor, maar fucking show het. Het is weird dat ze eerst beloven footage van beide versies te tonen, dan ineens noemen ze specifiek de PS4 op voor deze week en dat er footage komt. Geen woord over X1 en alle X1 vragen negeren ze. Odd, no?
Weet niet of deze al gepost is, maar dit is een mooi filmpje om een idee te kregen over hoe groot de wereld is. Uiteraard niet kijken als je verrast wilt worden!
Damn. lang geleden dat ik echt zoooooooo zat te wachten op een game! Dit kan echt niet meer fout gaan. Epicness all over!
Het enige wat ik nog mis in al dat nieuws, heb ook het één en ander niet gelezen, is een new game +? Hebben die toffe devs daar ook aan gedacht?
Inmiddels is de game (of course) gelekt in de UAE. Daardoor heb ik wel een stukje van een Xbox One stream mee kunnen pikken, ik maak me absoluut geen zorgen meer, zag er fantastisch uit in mijn mening.