Dat was mijn eerste gedacht ook, maar het zou gaan om (al dan niet valse) beelden van een nieuwe game in de Medievil reeks (laatste dateert nog van de PS One). Misschien dat ze beelden van Bloodborn hebben gebruikt als basis .
Bij mij niet Risen 3 komt naar PS4! Heb me goed vermaakt met deel 1 op de PC en deel 2 op de 360. Vast een lekkere tussendoor RPG. Al zit ik de komende maanden geragged met ESO:TO en TW3 ...
Mja om er nou echt blij mee te zijn. Nah. Gothic I en II waren tof op pc, Risen was vermakelijk maar gigantisch lelijk (360) en Risen 2 was eigenlijk al gewoon slecht met wat leuke ideëen erin gestopt. Deel 3......Angry Joe's video was genoeg voor mij. Piranha Bytes is dead.
Loop al achter met de SP RPGs sinds Lords Of The Fallen... Hoop dat PSN even een maandje of 4 down gaat zodat ik weer bij kan komen tES is eigenlijk al genoeg game voor de komende maanden... Wel erg veel zin in Risen 3, helaas op de 360 nooit aan toe gekomen. het staat er toch echt, heb speciaal de game voor het eerst opgestart om te checken - Controls > 3e optie van onder
Dat moet dan na de patch zijn, die had ik niet gedownload )vanwege de whopping 500kb/s waarmee het gaat)
Vandaag Ziggurat uitgespeeld. Erg stoere game. Normal difficulty heeft me nog even wat tijd gekost, ondanks dat het "maar" om vijf (random generated) levels gaat. Wat helpt is dat je altijd dingen blijft unlocken. Uiteindelijk kon ik het beste overweg met Rigel, de acrobat. Zijn staff skills zijn ontzettend goed en staves in general zijn ontzettend goede wapens in Ziggurat. Had het liefst willen spelen met de demonen staff (ben even de naam vergeten), die ontzettend snel projectielen spuugt. Uiteindelijk kreeg ik de Eagle staff, een staff die ik de poging daarvoor pas had unlocked. Iets zwakker qua damage, maar deze staff had wel (beperkte) tracking op de projectielen. Mana staff pool was ontzettend hoog (bijna 500), dus kon bijna onbeperkt doorknallen op de laatste boss. Nice! http://ziggurat.wikia.com/wiki/Characters http://ziggurat.wikia.com/wiki/Eagle_Staff EDIT: Corvus golden run hard mode. Verdomme, verslavend spel! Komt waarschijnlijk door alle random zaken (perks, dungeon layout) in combinatie met korte playtroughs (30 - 90 minuten ). En de actie gaat heerlijk snel op 60 fps.
AirMech Arena is een plus exclusive ook. Kan je gratis downloaden. EDIT: En die MediEvil is fanmade. EDIT2: Toren, Swordtales’ dark fantasy puzzle adventure game reminiscent of ICO announced last August, will launch for PlayStation 4 and PC on May 12 for $9.99, publisher Versus Evil announced.