Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Civil war was ook een major crossover event, gaat veel in gebeuren als het goed is, word qua phase 3 de belangrijkste film voor de setup van infinity war

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Civil War heb ik hier liggen, comics over Thanos/Infinity Gauntlet dan weer niet, maar snap niet hoe die films met elkaar te maken hebben eigenlijk... ben benieuwd hoe ze dat aan elkaar willen knopen dan.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha nieuwe National Lampoon's Vacation.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Holy shit wat is Jupiter Ascending slecht.

Het is nog ergere Special snowflake syndrome gekwijl dan the Hunger games..

Er word niet geacteerd, op Sean Bean na leest iedereen gewoon zo potsierlijk mogelijk z'n teksten op

Het universum wat ze bedacht hebben is op zich wel geinig, beetje een Dune achtige vibe met een Matrix achtige twist maar het verhaal wat ze daarin vertellen is echt zo in en in triest en zo slecht geschreven. Zelfs binnen de film valt het in herhaling, zat echt met verbazing te kijken

Maar dat is niet eens het ergste, het ergste is dat de effecten bij vlagen gewoon echt verschrikkelijk waardeloos zijn, zo ontzettend overduidelijk greenscreen dat je je niet kan voorstellen dat de makers van the Matrix hier ook maar iets mee te maken hebben gehad

Laatst bewerkt: 8 mei 2015
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wilde die gaan kijken maar toch Kingsman: The Secret Service aangezet.

The fuck was dat haha. Wanted meets Kill Bill meets Hunger Games meets James Bond. Wel vet hoor want ik had het totaal niet verwacht.
    Altijd leuk zulke films die zichzelf niet serieus nemen.

7.5/10

Reckuuza, Yellow 13 en Alexknl vinden dit leuk.
  6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Fast & Furious 7 gecheckt. Dat einde :mad: :mad: :mad:

Sent from my iPad using Tapatalk

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat is er mis mee dan?

Ook Jupiter Ascending gezien. Dat zijn twee uur en 7 minuten die ik nooit meer terug krijg, net als het zakje Chio Mix dat ik voor de helft erbij opgegeten heb. Visueel prima, op de drukke momenten na dan. Acteerwerk is van basisschool musical kwaliteit, en dan nog maar te zwijgen over de hele houding van zo'n beetje de hele cast. En dat dit van The Matrix makers komt, maakt het helemaal erg. Waarom moest die gast zich zon nodig laten verbouwen tot vrouw? Op momenten was het, vooral vanaf halverwege de film, net een kinderfilm. Het hele verhaal was echt zo dood, vanaf het moment dat Kunis contact maakt met aliens. Zo nep, en visueel zagen die er echt beroerd uit. Wat moet je dan oordelen? 4/10 maximaal.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tapatalk heeft nog dat :mad: een sad smiley is. Stomme xbw verandert dat naar boze smileys.

Dat halve zakje kan je best terug krijgen hoor. Even die vinger in de keel!

Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    A Royal Affair

Hannibal en de altijd mooie Alicia Vikander spelen voortreffelijk in deze Deense film. van hoge productie-waarde.

Ik kijk normaal gesproken geen kostuum drama's, maar Mads speelt erin en ik vind hem altijd een solide performance neerzetten. Tel daarbij de bloedmooie (althans dat vind ik) Alicia Vikander en je hebt een zeer goede film in zijn genre. De hoofacteurs dragen de film en Alicia is 'captivating'. ;-)

8/10

Nu op naar EX MACHINA met weer de voortreffelijke Alicia Vikander (die ik al volg sinds Till det som art vackert). Ex Machina wordt de sleeperhit van 2015. Mark my words. Fok Avengers. Dit is cinema.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kijk ik ook naar uit , Alex Garland maakt zelden slechte films. 1 van de betere schrijvers, zeker qua scifi shit

AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is voor mij persoonlijk de film van het jaar.

De bluray steelbook (prachtig wit met embossing en esthetische, minimalistische design) staat al in de bestelling en ik heb mijn telefoon helemaal zelf gethemed. ;-)

Delphiki en Fiasco vinden dit leuk.
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Het mooie van dit thema is dat het iedereen aanspreekt, niet alleen mensen die uitkijken naar de film :+

13. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat was ook de bedoeling bij het maken ervan.... ;-)

Ik wilde niet meteen duidelijk maken dat het om Ex Machina gaat. Thanks.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan zit je met boobs altijd goed

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, inderdaad. Het was een sad panda einde. Samen met de scenés in Abu Dahbi het beste van de film. :D

16. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ex Machina gister gezien. Geweldige film, al is er natuurlijk ook wel wat aan te merken op de keuzes die gemaakt zijn. Maar daar kijk ik lekker even doorheen en geniet van deze filosofische film. Ga dat zien!

17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Er is met elke film wel wat op/aan te merken aan de keuzes die gemaakt zijn. ;-) Het is ook nog de vraag in hoeverre de Turing test nog van deze tijd is in de film, maar dat terzijde....

Ge-wel-dig.

Mijn film van het jaar 2015.

18. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Natuurlijk. Degene waar ik de film mee keek kon er echter niet doorheen kijken en vond 'm minder beklijvend dan ik. His loss, zeg ik dan maar. Turing-test is wat mij betreft juist heel relevant, waarom volgens jou niet?

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zit even reviews te lezen van American Sniper op IMDB. Damn, die liegen er niet om. De betere reviews geven een 1*, maar wel veel minnetjes, van Amerikanen natuurlijk, of het nuttig was. Die film word atm keihard gebashed in reviews op IMDB. 8)

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    link?

Deel Deze Pagina