Ik denk dat ik het al weet... En ligt aan mezelf... Aan de winnaars mentaliteit. En een onsportieve vriendkring.
Ik rij natuurlijk altijd op Forza met een bijna alle settings uit behalve clutch. Die wil ik soms nog wel is gebruiken.
Maar Project cars is echt echt echt simulatie merk ik. En ik ben meteen begonnen op moeilijke settings wat ik altijd doe en dus meteen op de harde manier leer.
Alleen ben dan nar 1 dag rijden meteen online gegaan tegen me onsportieve matties in real-life en die hebben nogal een probleem met toegeven van dingen.
En vond het gisteren dus nogal raar dat hun allemaal zo strak op de baan bleven en ik mezelf moest pushen om bij te blijven. En dan maak je wel is een fout op cruciale momenten. En reed wel strakke ronde tijden maar niet optimaal...
Dus vanochtend met een frisse kop weer begonnen en is gaan uitpluizen waarom hun zo strak reden want ze spelen immers nooit een racespelletje
Dus dan erger ik mijzelf nog meer waarom ik strond gereden word.
Dus ik zet alle assisten aan enzo.
En wat denk je idd zo strak op de baan kan elke malloot blijven. zonder enige inspanning.
En dan rijd ik ook een hoop van hun tijden af
Zonder enig moeite hoeven te doen.
Maar ik kan met een trots zeggen dat ik met de settings uit ze alsnog dalijk strond rijd en het gewoon een kwestie van tijd is en gewenning.
Het is immers geen Forza. Project cars straft je echt af bij fouten.
Dus neem mijn woorden enigzins terug over project cars.
En ga zeker gauw een stuur aanschaffen.
Klik om te vergroten...