[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    TIP:

Bij mij helpt het als je de XBOX van het lichtnet afkoppeld, 5 seconden wachten en aan uit knop ff indrukken, en dan pas weer de console aansluiten op het lichtnet en dan weer gewoon inschakelen. Als het goed is dan zijn het stotteren en de framedrops voorbij.

Zie you tube clipe
    Bijbehorend citaat:
    While in power save mode, the RAM isn't always properly flushed, and the video below does a quick walkthrough of flushing the RAM of any game contents so that the Xbox One boots clean and pristine after a software enema.

http://www.cinemablend.com/games/Xbox-One-RAM-Crash-Troubleshooting-Guide-60787.html

Laatst bewerkt: 9 mei 2015
    noriCeramic vindt dit leuk.
  2. dannygielen

dannygielen Active Member

Leuk Bevonden:
    137
    racingwheel binnen, check
    dinsdag unlock van Pcars, check
    dinsdag en woensdag vrij, check!

es ff kijken wat ik et van bak na lange tijd geen racegame te hebben gedaan...(zeker met stuurtje....)

Olijke Poffer en Insane/Erret vinden dit leuk.
  3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik begreep gister van loyal dat de tx van thrustmastet ook met pcars soms uitvalt. Daarom haal ik de tx nog niet. Maar deze game lijkt me nog fijner met stuur

Sent from my iPhone using Tapatalk

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Is echt een Xbox probleem dan. Heb er op PC met preview builds nooit problemen mee gehad.

5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Idd, maar k#t is het wel.

Sent from my iPhone using Tapatalk

6. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Impressie voor de Thrustmaster TX stuurwielgebruikers.
    Bij mij valt regelmatig de FFB uit na een pitbox bezoek of ingame veranderen van instellingen van het stuurwiel in de menu's.
    Normaal gesproken kan je dit herstellen door de XBOX knop op het stuurbehuizing in te drukken zodat je naar de desktop van de console wordt gestuurd.
    Daarna hervat je het spel weer door de menutegel van Project Cars aan te klikken. Meestal is dan de FFB weer terug.
    Lukt dit niet dan ff de USB kabel eruit en er weer in. Nadeel is dan wel dat je het stuurwiel moet Calibreren in het stuurwiel-menu door op de X knop te drukken en het menuutje te volgen. Ook voor de zekerheid de pedalen calibreren in hetzelfde menu.

Soms gebeurt het ook dat nadat je klaar bent met spelen op de console dat je uren later of de volgende dag weer Project Cars wil spelen er geen FFB is, of dat je last hebt van framedrops
    Doe dan een harde reset van je console door de stroom eraf te halen en daarna weer aan te lsuiten op het lichtnet, zoals ik hierboven heb omschreven.

Verder heb ik nog geen perfecte setting-instelling kunnen vinden die voor de langzame auto's en de snellere auto's perfect werkt.
    Het blijft altijd een compromis.
    In de regel kan je het beste jouw stuurwiel als eerste instellen naar persoonlijke voorkeur met een snelle nerveuze formule C of een GT auto en dan daarna de settings licht bij te stellen voor b.v een CLIO of een Ford RS. Je gaat dan onvermijdelijk iets minder sturen met de snelle GT of formule
    auto's maar je kan dan toch nog een beetje vooruit komen met de langzame auto's.

Slotwoord:
    Als de FFB werkt dan rijdt het heerlijk en fantastisch. De spelbelevenis is dan super!!!! Maar als halverweg een race je FFB of rumble uit valt dan ben je f#*&#d!!
    Je hebt dan geen gevoel meer in je auto en rij je op ijs.
    Je kan dan alleen maar het einde van de race afwachten en daarna de voornoemde fixes uitproberen.

Laatste tip:
    Onthou goed wat de verlichtingsKNOP is, want als het opeens donker wordt op een onverlichte track dan zie je niets meer en probeer dan maar snel uit te vogelen wat de lichtknop is.

7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Gisteravond nog lekker met de XBWR crew gereden.
    Voor het eerst in de Aston Martin GT auto gereden op Donnington GP: Wat een brute bak...en dat geluid.... ik heb genoten en de FFB deed het fantastisch die avond.

Vanavond is mijn vrouw naar een vriendin, dus...................Projec Cars heaven vanavond.
    Ik ga ff wat meer de menu's en de pitbox strategie maar bestuderen, allemaal ingewikkeld.

Shit,..ook nog ff oefenen voor de FM 5 Toyota GT86 -cup.
    Ben benieuwd of de overgang terug groot is. Zal ff wennen zijn.

Ik realiseer mij dat ik dat WOW AWESOME gevoel nooit bij de Forza serie heb gehad.
    Project CArs lijkt wel een nostalgische remake van TOCA/DTM racedriver/GRID 1 : heeeeerlijk!

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    @loyallronin heeeel misschien dat die usb verlengkabel problemen geeft. Mijn stuur werd 2 weken terug op xbox en pc niet herkend en heb nu een verlengkabeltje van een ander merk binnen. Ik ga testen of dat meer stabiliteit geeft.

10. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Oke, WTF :+

WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Klopt soms ook last van maar even terug naar het dashboard door middel van de Xbox knop indrukken en dan weer terug en dan is het opgelost, ook tijdens een race gewoon even pauze zetten en weer terug naar het racen.

Wat @loyallronin zegt het gevoel awesome had ik nog nooit zoveel ervaren als in project cars echt top met stuur.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Mijn dank is gropt vopr degene die hier laatst afbeeldingen plaatste met controller settings in het Duits. Heb ze even ingesteld en het rijdt nu echt heerlijk. Met die deadzone bug was Tier 8 met de karts echt zwaar ruk, maar ben met die nieuwe settings overnieuw begonnen en het rijdt perfect zo. :thumbs:

Alexknl vindt dit leuk.
  13. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe ervaren de controller gebruikers deze game ?? Ik moet zeggen dat ik het aardig moeilijk vind vergeleken met andere race games zoals F1 Forza en gran turismo .. Het sturen is soms echt te gevoelig of het klopt niet kwa gevoel .. Weet niet echt hoe ik t moet uitleggen ...

14. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.009
    Ik heb de 125cc karts overgeslagen vanwege een bug. Bij de Rolling start knalde hij tegen een muurtje en bleef met zijn neus tegen de muur aan staan. Als de lichten dan op groen gingen reed de rest al een halve ronde voor...

Begonnen met de Formula Rookie. Ai op 70 en net ruim met 9 seconde voorsprong (8 laps) 1e gefinished, wel gestart vanaf pole en 1 keer de grindbak gezien.

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Zover ik het begrijp gaan ze ook die FFB in de Triggerfinger aanpakken.

EDIT : dat moet triggers zijn, iPad maakte er Triggerfinger van. :lol:

pim_smeets vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613

Whaaa dat had ik ook... Precies hetzelfde. Ik ben daarna ook maar opnieuw begonnen en met de formula rookie gestart.

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Waar zet ik de rem lijn uit? Heb in het begin amateur gekozen ..

18. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb nog de complete racelijn aanstaan...maar heb ook geen idee hoe je die wijzigt in remlijnen...hier dezelfde vraag dus

19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Zou wel fijn zijn als men die kan wijzigen in alleen remlijn of helemaal uit. Vind die groene pijltjes op de weg ook niet het mooiste. Had toch wel verwacht dat dit een optie zou zijn binnen dit spel met voor de rest nogal veel om in te stellen :p

20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Op een circuit dat helemaal onverlicht is, dan zie je (koplamen wel uit) een onnatuurlijk felle fluoriserende lijn.
    Dit redde mij wel fisteravond tijdens een XBWR online lobby race omdat ik per ongeluk mijn lichten had uitgedaan en het aardedonkers was en ik alleen de lichtgevende streep zag totdat ik werd voorgezegd hoe ik mijn koplampen weer kon inschakelen.:+

Deel Deze Pagina